lördag 25 december 2010

Våra julklappar

IMG_8416

Liams julklappar

Från mamma Agnes och pappa Simon:
2 stycken järnvägssatser från Brio, DVD Händige Manny firar jul från Kotteshoppen.se,
bilgarage med små bilar och 3 huvtröjor

Från mormor Anneli:
Piké med Alfons Åberg, 6 roliga bilar, Duplo med djungeldjur och en samlartomte

Från morbror Adde:
Sittpuff med Barbapapa och kritor

Från gammelmormor Elsa och Arne:
5 leksaksbilar, personlig mätsticka från Ateljé Vidagård och Händige Mannys leksaksverktyg

Från gammelmorfar Harry och Lucja:
Presentkort på 500:- hos Toys‘R’Us

Från farmor Ingegärd och farfar Bernt:
Huvtröja, långärmad t-shirt, jeans och mössa från Nova Star

Från faster Lisa:
Rittavla från Fisher Price

Från gammelfarmor Sally, Roland, Yvonne och Sören:
Presentkort på 500:- i fotostudion Ateljé Sofi

Från “farbror” Tobias:
Duplo med traktor

IMG_8419

Agnes julklappar

Från sambon Simon och sonen Liam:
Stativ, fjärrutlösare och minneskort till min systemkamera, 4 böcker av Denise Rudberg och DVD Eclipse

Från mamma Anneli:
Vitt ljushus, presentkort på 300:- hos frisören, hjärta i mossa att hänga på dörren och en häftig disktrasa

Från lillebror Adde:
CULT Designs snygga badrumsset från Fröken Fräken

Från mormor Elsa och Arne:
600 kronor i kontanter

Från svärmor Ingegärd och svärfar Bernt:
6 snygga plagg från Ellos och en bok

IMG_8422

Simons julklappar

Från sambon Agnes och sonen Liam:
Glassmaskin, thermobyxor från Five Seasons, plånbok och ett namnarmband i läder
med “Agnes” och “Liam” instansat från Carolines Smyckeskrin 

Från svärmor Anneli:
Presentkort på 1 timmes massage och en flaska romglögg

Från svåger Adde:
Stroh rom

Från svärmormor och Arne:
400:- i kontanter

Från svärmorfar och Lucja:
Parfym och en flaska champagne

Från mamma Ingegärd och pappa Bernt:
Nintendo Wii Special Edition

Från lillasyster Lisa:
Football Manager 2011

Från Tobias:
Mackmyra Whiskeyprovarglas

6 kommentarer:

alexandra mamma till tove sa...

oj vad mycket julklappar och väldigt många fina julklappar...
önskar jag hade råd med lite fler julklappar till både dottern och sambon..
jag älskar att ge bort saker men de senaste 3 åren har verkligen inte ekonomin tillåtit det.
och ger man inte bort några julklappar så får man ju inga heller..
men ni ser ut att ha haft en mysig jul med alla samlade.. lite så som jag alltid har dröm om att julafton ska vara. men av nån anledning så drar alltid våran släkt på resor under julen så vi blir aldrig så många. igår var det bara jag sambon och tove hemma, och då får man inte så mycket julkänsla..

junitjejen sa...

Vilka fina julklappar ni fick!
Vilken fin blogg du har!
Jag önskar dig en god fortsättning av julen!

Amanda sa...

Vilka fina julklappar ni fått allihop! Och många! ^^
Ni måste ha varit riktigt snälla i år! ;)
Kram

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Vilka fina julklappar ni fått! Ni har verkligen varit snälla i år ;) Edvin fick ett likadant bilgarage som Liam :)
Kram!

Carolina sa...

Vilka fantastiska julklappar ni fått allihop! :-) God fortsättning, kram Carolina

Fröken M sa...

Ååå va mycke fina grejjer ! Jag kan inte sticka under stolen med att jag älskar julen och alla julklappar - både att ge och att få !
God fortsättning på er !
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam