torsdag 9 december 2010

Playdate

IMG_7642 Lille Alex gosar med mamma Therese!

Vid tio idag fick vi besök av Therese och hennes söte Alex. Vi fikade lite (Liam åt en halv butterkaka plus pepparkakor plus chokladkex. Vadå sockerkick?) och så lekte barnen. Eller nja, lekte och lekte. Liam är ju inte så förtjust i andra barn men så länge han hade nävarna fulla med kakor så brydde han sig inte om Alex lekte med hans leksaker. Min osociala son. Men det är bra att han får träffa barn utanför dagis, börjar bli dags att han blir lite trevlig och kan leka utan knuffar, skrik och avundssjuka. Men Alex var på toppenhumör i alla fall, lekte och hade jätteroligt! Och så fick ju vi mammor prata lite skit!

1 kommentarer:

Miss M sa...

Hahaha, åt han en halvButterkaka ( I love it); ja vad säger man, Butterkaka är gott =)

KRAM

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam