torsdag 16 december 2010

Tips på billiga julklappar

20% hos BautaKudde
Ange koden “Agnesblogg” för att shoppa loss bland stora, fluffiga BautaKuddar
i alla möjliga färger och modeller – både för stora och små!

20% hos Regnklädd.se
Ange koden “Agnesblogg” för att fynda tåliga och funktionella regnplagg för dig och ditt barn!

15% hos O-Råsa
Ange koden “Agnes10” för att shoppa produkter som inte redan finns i Sverige eller som finns i liten skala
och inte hos de stora kedjorna. I sortimentet finner ni inredningsdetaljer, springcyklar, maskeradkläder,
leksaker, mjukisdjur, doppresenter och mycket mer!

10% hos Bra Barnkläder
Ange koden “Lau101” för att fynda bland märken som Ej sikke lej, Ida T, Katvig,  Fixoni, Sture&Lisa,
BlåTomat, Rockefella, JNYdesign, BonkeliMini, Trikodil, Lilla Violen, Emmaloppa, Cmig, Lill o Liv,
Gekko, Didriksons, Geggamoja, Småfolk, Röda hund och många fler!

10% hos Interiora
Ange koden “agnes” för att fynda i ett brett sortiment av inredningsdetaljer – allt från köket till barnkammaren! 
I sortimentet finns välkända varumärken som håller hög kvalitet, bland annat Sagaform, Orrefors Jernverk,
Rotor Design, Kids Concept, Sea Glasbruk, Peugeot med flera.

Fraktfritt hos Goosa
Goosa erbjuder sina kunder personliga produkter för barn och baby! I sortimentet finns vackra
dopklänningar, barnvagnstillbehör, mössor och scarfs, handdukar, filtar och annat smått & gott!

Fraktfritt hos Monimo
Monimo är ett svenskt företag som står för kvalitet, funktion, nytänkande och design.
I sortimentet finner ni praktiska och varma produkter; barnvagnsmuffar, filtar och blöjväskor – perfekt nu i kylan!

 

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam