fredag 10 december 2010

En kärleksfull julgåva

IMG_7675Ett hjärta till mitt hjärta!

Jag måste ju visa vad som fanns i det tredje paketet jag fick i onsdags! Jag blev jätteförvånad först eftersom jag inte förväntat mig någonting och ska jag vara helt ärlig kände jag inte riktigt igen avsändarens adress heller. Extra spännande med andra ord, hihi. Men när jag öppnade förstod jag! Det var sötaste och goaste Linda som driver butiken Villes Veranda som skickat en underbar julgåva till Liam! Ett hjärta med texten “Kärlek” på ena sidan och “Liam” på andra. Åh, vad jag blev glad! Tusen tack och en stor bautakram till dig Linda!

TILL DIN PRINS!
HA EN UNDERBAR JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!
/LINDA

Jag rekommenderar varmt ett besök hos Villes Veranda där Linda säljer sina unika och handgjorda presenter. Baby- och barnmössor i de sötaste tygerna, praktiska dagispåsar och såklart de gulliga hjärtanen och kronorna med valfritt namn som man kan pryda spjälsängen med, barnvagnen eller kanske en möbel? Perfekta julklappar till de små!

4 kommentarer:

Lillan sa...

hej hej. måste tacka för den fina mössan och skarfen jag vann hos dig för ett tag sedan. såå fint och passar dottern perfekt!!

ha en fin helg och trevlig 3e advent!

Miss M sa...

Vilken helt underbar present =) Var tvungen att kolla in & blev helt förälskad i de ursöta Dagispåsarna, en sån får det nog bli framöver =)

Ha en skön fredagskväll! Kram Malin

Tina sa...

Naw så fin den var :)
Hoppas du får en toppen kväll :)
Kram

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Vilken jätte fint hjärta!
Va gulligt att skicka det :)
Kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam