måndag 13 december 2010

Luciadagen

IMG_7161Vår lille tomtenisse i pappas famn under förra årets lucia!

Idag är det luciadagen! Det är ju inte klokt egentligen, att tiden går så fort. Inte bara att december har tuffat på i en rasande fart utan också hela det här året. Jag kikade igenom lite bilder från just den här dagen från 2009 och hittade de sötaste bilderna på Liam i sin tomtedräkt! Förra året hade vi nämligen luciafika här hemma på förmiddagen och senare besökte vi kyrkan där ett luciatåg sjöng för oss. I år blir det väl lite annorlunda, dagis firar inte lucia förrän imorgon nämligen. Så klockan halv sex ska vi dit! Liam ska ha på sig sin tomtedräkt och det ska bli spännande att se om han gillar att gå luciatåg. Antingen kommer han sitta där som ett ljus och undra vad det är frågan om eller så blir det ett fasligt spring på vår lille tomte!

2 kommentarer:

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Så söt! Här hemma firar vi lucia inomhus. -23 ute så det är i soffan under en filt jag och Tore är nu ;)
Kram!

Carola sa...

Tack! :-D

Vad fin han är, er Liam! Så vackra ögon.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam