torsdag 30 december 2010

Onsdagsmys

IMG_8642 Liam läser bok innan läggdags!

Jomenvisstsörrö, nog blev det lite mys även ikväll. Liam har busat som bara den och vi har lekt med hans favvisjulklappar under kvällen. Dock hade han väldigt svårt för att somna, varför vet jag inte. Han är inne i en sån där period nu, att vi ska sitta bredvid tills han somnar. Innan har vi bara kunnat lägga ner honom, säga godnatt och så har han somnat av sig självt utan gnäll. Men kanske är det bara en liten fas han är inne i nu.

När han väl somnat ikväll började i alla fall slänga-sig-i-soffan-och-skita-i-allt-myset. Simon gjorde hemmagjord glass med sin nya glassmaskin han fick i julklapp och så har vi kikat på Eclipse. Tyckte den var jättebra! Men visst är den där Bella jäkligt bortskämd? Edward ger henne världen och hon bara beter sig som en barnrumpa genom hela rullen. Ja, jag stör mig på henne. Men bra var den i alla fall och som vanligt väldans romantisk!

4 kommentarer:

Annika - familjebloggen där snart fyra anländer sa...

Han ser så vuxen och klok ut, lille Liam :-)
Alltid lika söt, och sambon här hemma får alltid höra "se där... nu är han sådär söt igen" haha :-)

Åh hemgjord glass - det lät gott. Jag fick ju en glassmaskin förra året, i julklapp. Som jag inte använt än. Men jag är lite rädd av mig, för den där klumpen i botten är lite bullig - ska den verkligen vara det? :S
Kanske skulle prova imorgon iaf, för att surprisa lite? ;)

Kram

Life Of An Angel sa...

Den filmen såg vi också igår! Tycker hela triologin är superbra men har stört mig på bella..

Han är så söt lille Liam :-)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Hoppas allt är bra med er!
Så fin bild, gillar han också böcker. Här hemma kan vi läsa och läsa om och om igen =) Kul.
http://www.josefineeriksson.com/ vann en bloggdesign av henne för snart ett år sedan... men är nu trött på den... vill få den lite gladare, nya bilder osv..
Ha en bra dag!

-fam bus- sa...

Fast han är inte så gammal än Liam... Svante är ju två år snart o har massor av skit sen han var bebis :)

Men guuuud vad gott jag mår nu när jag rensat. Endel leksaker var trasigt o åkte ner i tunnan, o en hel kartong ligger sparad.

Kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam