måndag 20 december 2010

Julklapp från BubbleKids

IMG_8198 Liams julklapp från BubbleKids!

Det är inte ofta jag gillar vår brevbärare, hon verkar varken kunna läsa eller komma i tid. Men vissa dagar vill jag ge henne en kram. Eller nej, kanske inte en kram. Hon är ju lite mysko faktiskt. Men vinka lite glatt och ge henne ett trevligt leende kan jag tänka mig att göra. Men bara ibland. Och idag var en sån dag för hon hade lyckats lämna tre paket till mig i rätt brevlåda. Det gjorde inte ens nåt att hon även knölat ner grannens post bland våran. Det förlåter jag henne faktiskt.

I det första paketet fanns det jättefina julklappar från Carolines Smyckeskrin som jag beställt. Till vilka kan jag inte avslöja, man vet ju aldrig vilka som är här inne och snokar!

I det andra paketet fanns det en julklapp till Liam från snällaste sötaste Sara som driver barnklädesbutiken BubbleKids. Hon hade skickat en jättefin tröja från Liandlo! Han har en likadan redan men som han börjar växa ur och som tur väl var hade hon skickat en storlek större. Perfekt, med andra ord. Jag som älskar Liandlo, det kan man inte få för mycket av! Tusen tack Sara!

God Jul & Gott Nytt År!
Skickar över en liten julklapp till er lilla kille som tack för ett bra samarbete 2010.
Hoppas ni blir nöjda med produkten jag valt.

Hälsningar Sara

Vad som fanns i tredje paketet kommer jag visa lite senare – spännande!

1 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Den tröjan är så fin! En sån önskar sig båda mina grabbar ;)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam