måndag 13 december 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Agnes Julkalender är i full gång! Du är väl med och tävlar om fina vinster varje dag?
  • Liam fick en jättefin julklapp från Villes Veranda i onsdags.
  • Vi fick besök av Liams nya dagiskompis Alex och hans mamma i torsdags.
  • Liams morfar, gammelmormor och bonusgammelmorfar har besökt oss i veckan.
  • Jag har äntligen satt igång med sambons julklappar! Skjutit upp det på tok för länge.
  • Jay vann Idol 2010! Wiihooo!
  • Vi har haft en jättemysig helg!
  • Sambon kommer hem lite tidigare från jobbet ikväll, skönt att ha honom hemma.
  • Idag är det luciadagen och imorgon ska Liam gå luciatåg på dagis!
  • Det är bara 11 dagar (Tack Carolina för rättelsen ;)) kvar till julafton!

4 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Hihi, när du skrev att Jay vann idol, läste jag först "jag vann idol"! HAHA inte visste jag att du var med där ;D


kram

Carolina sa...

15 dagar kvar till julafton?? Hmm... trodde det bara var 11 jag ;-) kramar <3

Carolina sa...

Hihi - det vore ju synd om vi skulle få vänta längre på julafton än tvunget ;-) kram!

Anonym sa...

Alltså det är så härligt peppande med måndagslistor! Jag läste också "Jag vann Idol"! I så fall måste jag säga att du ser ganska manlig ut....

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam