tisdag 21 december 2010

Julklapp från Portugal

IMG_8209
Tre urcoola plagg från Koolabah!

Jag måste ju visa det tredje paketet som kom i brevlådan igår – ett paket enda från Portugal! Jag blev riktigt förvånad över innehållet, det var ju inte länge sen jag kikade på just de kläderna till Liam. Det var Nina Wolf som står bakom barnklädesmärket Koolabah som skickat tre urcoola plagg från hennes senaste kollektion till min Liam! En t-shirt, ett par byxor och en mössa i mjuk och tunn bomullsjersey. Han kommer bli så tuff i dom och idag ska han få mannekänga här hemma!

Tusen tack snälla Nina för den tidiga julklappen!

3 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

åhh det var snällt :) Fin fina kläder :)
Vi funderade på om vi skulle slå på stort och pynta julgranen som i USA, men vi kom fram till att det här var finast ;D

kram

Daniel sa...

wow vilken fin gåva!

Therese sa...

Hejsan!
Ja, jag har fått paketet och det visade sig vara just den tröjan jag önskade mig! =)
Cat tröjan i turkost. Blev så himla glad.
Så glad att just jag vann den tävlingen.

Ska lägga upp bild snart i bloggen, har inte hunnit det än!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam