måndag 20 december 2010

Julfest på dagis

IMG_8168Liam och Diesel på väg hem från dagis. Vad har dom fått span på tro?

Liam och jag är hemkomna från dagis! Dom hade haft julfest idag så Liam fick med sig både en godispåse (tablettaskar och frukt) och en julklapp i form av en söt tomte! Så gulligt av dom, jättekul minne att spara ju.

Nu ska jag sätta igång med en massa måsten. Hushållsarbetet står ju helt still när jag jobbar på förmiddagarna så ett berg av disk och tvätt väntar snällt på mig. Sen blir det middagslagning och annat smått och gott!

1 kommentarer:

Miss M sa...

Båda dina killar är ursöta <3

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam