fredag 10 december 2010

Heja Jay!

Snart så vet vi vem som blir Idol 2010! Så jäkla spännande!

Jag hejar på Jay och gjort enda sedan han syntes i rutan under audition i Malmö. Jag hoppas, hoppas, hoppas att han tar hem det här nu! Han måste. Han är ju bäst!
Sexig är han med. Jag gillar rockiga killar som är lite skäggiga och skitiga, haha! Hans röst är ju to die for och ger mig rysningar i hela kroppen.

Jag är inte jätteförtjust i Minnah men vinnarlåten gjorde hon sjukt bra, den passade verkligen henne. Så det här kan bli tufft. Men jag håller tummarna!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam