söndag 26 december 2010

Vår gullebulle…

IMG_8495Liam tittar på Madagaskar i sin nya sittpuff!

…är hemma igen! Och det hör nog till och med grannarna. Vår busunge är i full gång och leker med sina julklappar. Med andra ord kan man inte ens se golvet för allt Duplo! Han ska alldeles strax äta lite kvällsmat innan det är dags att sova!

Vi hämtade honom hos gammelmormor och Arne i Broakulla vid sex-tiden. Han blev som tokig när vi kom dit; hoppade upp i famnen, dansade och tjoade! Jag som inte ens trodde att han ville följa med hem, han brukar alltid vilja stanna eftersom han trivs så bra annars. Kanske var det alla nya roliga leksaker han fått i julklapp som han längtade hem till?

När vi kom hem åt vi pizza (det får man göra när man är bakis) och tittade på Madagaskar som gick på tv. Vi har även laddat upp kylskåp och skafferi med onyttig cola och godis som vi ska gotta oss med när Liam somnat. Så härligt att bara krypa ner i soffan och ta det lugnt en kväll som denna!

5 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Sötungen! Var är den fina sittpuffen köpt?
Kramar

Anonym sa...

Jag som i vanliga fall inte ens gillar pizza blev genast sugen! MUMS!
Jag undrar också vartifrån den urfina sittpuffen är?

En pojkmammas vardag sa...

Åh, finns den där! Har beställt en resa ner dit i början av spril tillsammans med några tjejkompisar ... ska kanske passa på att köpa den då :)
Kram!

Carola sa...

Förra julen fick vår Sydney en sådan där sittpuff, i rosa dock... Bra pris var det på dem då, var det det nu också?

Fröken M sa...

finns det något godare än pizza goddis och cola efter all julmat och julmust ! I några dagar är det ljuvligt, men sen vill jag gärna ha "vardagen tillbaka" med allt vad det innebär :)
Kramar

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam