måndag 6 december 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Agnes Julkalender är i full gång! Du är väl med och tävlar om fina vinster?
  • Vi har fått hem Liams allra första dagiskort!
  • Liam och jag har fikat med Shanti, barnen och Therese i veckan. Jättetrevligt!
  • Min duktige kille lär sig nya ord var och varannan dag.
  • Jag har fått ett jättefint erbjudande om deltidsjobb av Muppsan.
  • Eve, André och barnen var här på mysig fredagsmiddag.
  • Vi har varit på kalas i lördags. Massa bus och stoj kusinerna emellan.
  • Liam får ha sin morbror hemma ett par dagar innan han åker till Växjö igen.
  • Andra advent knackade på dörren igår, myyys!
  • Det är bara 18 dagar kvar till julafton!
  • Jag har mina fina pojkar att dela livet med!

5 kommentarer:

min molly sa...

Glada listor är så trevligt att skriva, för att man inser att det är de små sakerna som betyder mest.

En pojkmammas vardag ♥ sa...

Underbar måndagslista som vanligt :)
Kramar!

Miss M sa...

Älskar gladlistor =) Och du, grattis till deltidsjobb, underbar ju! Nu ska jag minsann pasa på att tävla i din härliga julkalender!

Ha en skön kväll!

Anonym sa...

Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!

Anonym sa...

Vilken bra lista! Det är så peppande med måndagslistor!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam