söndag 12 december 2010

3:e advent

1 kommentarer:

Anna sa...

Hej Agnes!
Jag har bara en fråga och jag undrar om du möjligtvis har koll på svaret. Jag använder också en Bloggspot-blogg och kom att tänka på hur det fungerar med alla bilder jag lägger upp på min blogg, alltså vem äger dom efter att jag har publicerat dom? Är det jag? Är det Blogspot? Jag har hört att alla bilder man lägger upp på facebook ägs av facebook och började fundera på om det är samma inom "bloggvärlden"? Har du någon koll på detta?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam