fredag 1 oktober 2010

Tävling: Doptavelbloggen

Bettina är en skicklig barnboksillustratör som gärna sätter tänderna i spännande projekt, allt från att illustrera företagsloggor till söta och personliga tavlor att pryda hemmet med!

I denna tävling har du chansen att vinna en valfri namn-/doptavla (utan ram) från hennes nystartade blogg; Doptavelbloggen! Hennes tavlor är ljuvligt söta och perfekt att ge bort i doppresent eller “Välkommen till världen”-present. På tavlan finns det plats för namn, födelsedatum, klockslag, vikt och längd. Vinstvärdet ligger på 220 riksdaler + frakt!


Jag tävlar om en valfri doptavla från
Doptavelbloggen hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken tavla från Doptavelbloggen som är din favorit! Om du vill länka till tävlingen får du gärna använda bild och text ovan, men inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 15 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

92 kommentarer:

Amanda sa...

Dessa har jag suttit och tittat på många gånger förut. Dom är så himla fina allihop!
Favoriten just nu är nog dock det nya motivet En liten båt. Så himla fint!

Jag har såklart länkat!
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavling-valfri-doptavla-1510.html

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Nadine sa...

Jag är eld och lågor! Gud vilka fina tavlor!
Ap svårt att välja en favvis men "Prickigkorvmacka" är en av favvisarna:)
Håller tummmar å tår!
nadinestrand@hotmail.com

Å jag länkar gärna!www.nadinestrand.blogspot.com

Sandra Mårtensson sa...

Åh, är gärna med och tävlar! Min favorit är "Röda hjärtan"!

*håller tummarna hårt*

Kram, Sandra.
sandra_martensson@live.com

Therese sa...

Jag älskar Bullfat's tavlan.

Har länkat här:
http://thereserunbom.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavla-till-den-15-oktober.html

plastbit@hotmail.com

Emma Johansson sa...

Jag tycker alla var fina men fastnade mest för "en liten båt".
Skulle passa perfekt om jag vann denna då vi precis har fått en liten kille i familjen.
Min sambos bror har fått en son :)

Kram

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag är med. Min favorit är "prinssesstårta".

emeli_falk@hotmail.com

Johanna - mamma till Leia sa...

http://3.bp.blogspot.com/_wLKMQgm3thI/TIiQxr_mdkI/AAAAAAAAAN0/LbSMiX708rw/s1600/bloggprinsess.jpg är min favorit!

Miss M sa...

Blev fullkomligt förälskad i modellen svart/vit! Den skulle passa perfekt i "grodans" rum! Vet ännu inte om det är en flicka eller pojke! Men inredningsintresserad som jag är kommer rummet att gå i rött, vitt & svart & denna underbara tavla skulle vara pricken över i:et =)

NoOne sa...

Jaaa Jaa jag vill vinna eftersom jag får mitt 13:e Barnbarn i år.. ♥

LILLA STJÄRNA Är min favvis..

annmi.eriksson@hotmail.com

Erika Wilhelmsson sa...

Åh vilken rolig tävling!! Verkligen jättefina tavlor! Min favorit är Modell:Turkos. Den hade så vackra tydliga mönster.

Hoppas att jag vinner. Detta vill jag haaa!:)
Erikawilhelmsson@hotmail.com

Kristin : Kristin__j@hotmail.com sa...

RETROBUS är min favorittavla =)

Iris sa...

Hej!
Den jag gillar bäst är En Liten Båt
iris_lindberg@spray.se

caroline rådahl sa...

Jag är med och tävlar
Min favorit: Modell turkos :D
skulle bli en perfekt doppresent till mitt gudbarn.

länkar: http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/october/jag-tavlar-om-en-valfri-doptavla.html

caroline_radahl@hotmail.com

Stina sa...

JAg skulle gärna vilja vinna model prinsesstårta!!!

JAg har tipsat om tävlingen här: http://fladdortvl.blogspot.com/2010/10/15-oktober.html

KRam stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

Förvirrade Morsan sa...

jag är med! jag gillade modell svart-vit :D hoppas på tur!

forvirrademorsan@hotmail.com

Kirsebær sa...

Min favoritt er den fine tavlen "Modell: bruna moln" :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Anonym sa...

Så fina tavlor. Tavlan "Bullfat" skulle passa perfekt i min sons nya rum. :-) Han ÄLSKAR bullar.
Hälsningar Anna

anna.lejonsjo@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med.

OM jag vinner skulle jag gärna vilja ha : "Prickigkorv" http://1.bp.blogspot.com/_wLKMQgm3thI/TIjEevAsj4I/AAAAAAAAAPU/Kzoypnvl-YI/s1600/prickig.jpeg


Här har jag tipsat om tävlingen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/doptavla-1510.html

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Lillan sa...

vilken super tävling. fick en liten flicka i onsdagskväll och skulle gärna vilja pryda hennes rum med tavlan "prinsesstårta" det är min favorit.

har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/doptavla.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!

care69 sa...

Jag är med!
Min favorit blev Prickig Kudde.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/10/15-okt-vinn-en-doptavla.html

care69(at)live.se

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar , min favorit är modell Bullfat. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Cicci sa...

Mitt favoritmotiv för en liten kille är Bullfat!:)
Cicci
trasselsudden_(snabel-a)hotmail(punkt)com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är jätte gärna med och tävlar.
Gud vilka fina tavlor, svårt att bestämma sig för en favorit, men till slut bestämde jag mig för "röda hjärtan".

Har länkat här : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/vinn-en-doptavla-den-1510-kl-2100.html
Hoppas verkligen på tur nu.

Mvh// Anna Vid

Elin Jonsson sa...

Jag vill också vara med! Min favorit är KÖRSBÄRSMÖNSTRAD DOCKVAGN, så fin!

*håller tummarna*

KRAM

Carro sa...

Jag är gärna med. Själv älskar jag modell: lilla stjärna men modell: bullfat är den som passar bäst in på sonen. Han älskar bilar, traktorer, hundar och bullar... Att allt finns med är rätt coolt =)

Carro
griffelfot@telia.com
griffelfot.blogg.se

Sarah sa...

Vilka fina tavlor. PRINSESSTÅRTA skulle passa perfekt i min dotters nya rum.

Sarah Axelsson
litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

Meeeen vilka underbara tavlor!!!!!
Favoriten blev iallafall: Prinsesstårtan
fast det va svårt att bara välja 1 favorit ;)

Hopppas hoppas hoppas på MASSOR med tur denna gången!!!!!!
Mvh Margona
maggan_20@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med.
Min favvo är "grön"

veronica_134@hotmail.com

Cattis sa...

min favorit är modell svart-vit (http://3.bp.blogspot.com/_wLKMQgm3thI/TIiSaMhodLI/AAAAAAAAAOU/XrsPHYhv8YM/s1600/svart.vit+-+Kopia.jpg)

hejcattis@hotmail.com

länk http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/october/15-oktober-doptavelbloggen.html

Anonym sa...

Den perfekta presenten till min bästa väns dop i november som jag tyvärr inte kan vara med på! =(

Favoriten är: Liten stjärna

mobergo@msn.com

emeliewennberg@hotmail.com sa...

Jag är absolut med och tävlar :) Min favorit är tavlan: KÖRSBÄRSMÖNSTRAD DOCKVAGN. Åh vad jag håller tummarna nu :D
/ Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Anonym sa...

Vill gärna också vara med och tävla. Min favorit är prinsesstårtan.

Kram Mia,
mariakants@hotmail.com

Therese sa...

Jaaa jag vill tävla!! Älskar Bettinas tryck och har beställt 3 stycken tavlor från henne tidigare och gett bort till kompisars barn, men nu har jag äntligen fått en egen liten dotter att skämma bort! Eftersom det är en riktig liten prinsessa så vill jag gärna pryda hennes rum med tavlan PRINSESSTÅRTA...

Hoppas på tur!! :D

Therese Andersson
thess_andersson@hotmail.com

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Hej! Jag vill såklart vara med och tävla och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/15-okt-vinn-en-doptavla.html

Min favorit är: Modell svart-vit

Håller tummarna!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

Cathy sa...

Jag vill vara med å HOPPAS få vinna tavlan "Röda Hjärtan" :-)

E-mail:
johansson-77@live.se

*Hoppas*

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Jag vill gärna vinna modell-bullfat till min son. Den är ju så fin :)



beabofink@hotmail.com

Anonym sa...

Lilla stjärna är min favorit, så hoppas den hittar hit!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Lilla stjärna är min favorit, så hoppas den hittar hit!

Susanne
gotland(at)speedmail.se

maria lever sa...

Min älskade syster fick en pojke häromveckan och jag skulle så gärna vilja glädja dem med en sån fin doptavla som Bullfest. Håller tummarna stenhårt.

Ella sa...

en sån där fick Isabelle av sin morfar när hon döptes... superfina...!!!!!

Linda & majken sa...

Hejsan. Vill vara med i din tävling.
Jag & min sambo håller på att planera vår dotters rum här & skulle vilja ha nåt nytt i hennes rum. En ny tavla är inte fel på hennes rum väggar. Om vi skulle vinna åt vår dotter majken skulle de bli RÖDA HJÄRTAN. Håller tummarna nu =).....//Linda, Mathias & Majken

Sanna sa...

Jag skulle väldigt gärna vilja vinna "svart-vit", den var riktigt fin och skulle passa in snyggt i min dotters framtida rum.

Min mailadress: mammasvardag@hotmail.com

Fröken M sa...

åh, jag skulle vilja vinna prickigkorven ;)
Här är länken !
http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2010/october/vinn-en-doptavla.html

mela____@hotmail.com

Caroline-Mamma till Noah sa...

Gud så fina tavlor =)
Fastna för En liten båt

ha de fint!

Anonym sa...

Å vad kul med en tävling!!!
Bettinas tavlor är superfina så jag vill jättegärna vara med i tävlingen! =)
Det är svårt att välja en tavla...men modell svart+vit får det bli!

klara Nygren
klaranygren@aries.vokby.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla om en de fina doptavlorna. Min favorit är PRINSESSTÅRTA tavlan

Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/october/vinn-en-doptavla.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill jätte gärna vara med och tävla och skulle välja lilla stjärna om jag vann!
/Pernilla
nilla_matte@hotmail.com

lindet sa...

hej jag är gärna med.

min favorit är PRINSESSTÅRTA så den skulle jag vilja vinna :)

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

evamar sa...

Åh, vilken passande tävling när vi snart ska få gå på dop. Min favorit är Svart-Vit och den tror jag skulle passa bra på väggen hos min brorson.

Jag länkar:
http://evamar.blogg.se/2010/october/doptavla-15-okt.html

PS. Vill helst inte skriva mailadressen i en kommentarsruta, men nås enkelt via bloggen. Ok?

Malin sa...

Jag brukar sällan tävla då jag oftast har sådan otur och aldrig vinner ;) men nu när det är så här fint pris kan jag inte motstå att tävla. Jag älskar verkligen Bettinas fina tavlor och är ständigt inne för uppdatering både på blogg och facebook. Min favorit hittils är helt klart Lilla Stjärna :)

Malin (malinortegren@hotmail.com)

Anonym sa...

Å vad kul med en tävling!!=)
Min favorit är modell Svart+vit (fast det var jättesvårt att bara välja en...)!

Klara Nygren
klaranygren@aries.vokby.se

Ps. skrev ett inlägg igår & ville vara med i tävlingen, men hittade det inte nu...därför skriver jag ett nytt nu. Men ser du att jag har två inlägg med, så får du ta bort ett av dem...)D.s

Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma sa...

"Prinsesstårta" är favoriten till dottern, men även lillebror skulle ju behöva en och då skulle jag köpa "Bullfat" till honom. Att vinna ena hade varit helt underbart :)

mejl : jagematilda@hotmail.com

JK sa...

Åh, den här vill jag gärna vinna! :D

"En liten båt" är absoluta favoriten nu när jag tittat en stund. Svårt att välja! :)

Anonym sa...

Tävlar gärna om dessa underbara tavlor, älskar dem!! Svårt att välja men prinsesstårta skulle passa perfekt till vår lilla prinsessa!!

Ullis
ulrika.uvegard@gmail.com

Anonym sa...

hej. jag är gärna med och tävlar. min favorit är: modell turkos.
martina_holst@hotmail.com

FruLundin sa...

Det är jätte svårt att välja en favorit. Till min dotter har jag prinsesstårta. Till min nyfödda kille skulle jag vilja vinna prickig kudde.

Jag har länkat här:

http://frulundin.blogspot.com/2010/10/tavling.html

carro_04@hotmail.com
Caroline Lundin

Magdalena sa...

Vilka fina tavlor, körsbärsmönstrad dockvagn var min favorit. //Magdalena
Mejl. Agda_90@hotmail.com

Carina sa...

Kärlek!!!! Man blir ju alldeles varm i kroppen när man tittar på Bettinas charmiga doptavlor!!! Såå söta!!!!
Om vi har turen att vinna skulle vi önska motivet Prinsesstårta till vår lilla dotter Madeleine.
(Har ingen egen blogg men är gärna med om man får)
Mejl: carina-johansson@hotmail.se

Mrsfunky sa...

Oh den här tavlan skulle passa perfekt inne på ngn av killarnas rum. Älskade den tavlan som gick i turkos, modell turkos.

Har länkat: http://mrsfunkys.blogspot.com/2010/10/torsdagnatt-och-tavlingssugen.html
Ha det gott! Kram

Annica sa...

Retrobus är min favorit. ;D


bloodsband@live.se

Tonje sa...

For en nydelig premie!! Det var veldig vanskelig å velge en favoritt, men tror det må bli "prinsesstårta".

Klem

Jenny sa...

Åh.. denna vill jag vinna... ska på dop här snart ju :)
Modell svart-vit skulle passa dopgossens rum perfekt :)
jenny_k2@hotmail.com
kan ju inte länka i min blogg för då riskerar jag ju dopgossens mammas insyn ;)

petrapirat sa...

åh! här vill jag vara med och tävla!
En liten båt är min absoluta favorit. Den skulle passa perfekt i fisens rum :)

qetra86@hotmail.com

- Petra

Jossan sa...

Vilka härliga tavlor, gillar modell turkos!
Länkar:
http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/?tmp=09093550

Mail: yozzan_@hotmail.com

Anonym sa...

Det är svårt att välja en favorit bland så många fina, men jag tycker ändå att Prinsesstårtan är snäppet gulligare än dom andra. Är jätte gärna med o tävlar, men har dock ingen egen blogg att länka till.

Hälsningar Therese
mail: tessan.liljestrom@telia.com

Marie - Mamma till Noel och Matheo sa...

Vill jättegärna vara me och tävla...
Har två favvisar... Lilla stjärna och turkos... skulle ja vinna den ena kommer ja nog att köpa den andra eftersom ja vill ha till bägge mina söner! =)

Namn: Marie
e-mail: greatforever@hotmail.com
blogg: http://angeleyes1.blogg.se

Lämnar en kommentar sen om jag länkar, men just nu kallar yngste sonen på maten! =) Bara att lyda! *hihi*

Anonym sa...

Jag vill tävla! Åh så många fina att välja bland! Jag bestämmer mig när jag vinner ;)
Mvh Maria
mialouise79@gmail.com

Mamma Mia sa...

Modell gröna granar skulle jag så gärna villja vinna med Gretas namn på så jättegullig bild med en masa filuriga figurer på...

Ingeborg sa...

Min favorittavle er modell retrobus - superfin :-)


Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Peter Langemar sa...

Hej!
Vår favvo som skulle vara så söt till vår lilla sons rum är den du har på bilden, prickigkorvmacka. :)
hälsningar
Maria & Peter
mosgos(at)gmail.com

Lotta sa...

Alla är fina men prickig kudde är min favorit.

puttilutten@hotmail.com

alexandra mamma till tove sa...

min favorit är modell: bruna moln.

jag har länkat här: http://axdal.se/troll/2010/10/11/15-oktober-doptavla-hos-agnes/

nu hoppas hoppas jag på vinst :)

kramar alexandra mamma till tove
axdal@me.com

emma sa...

Hej

Min favorit tavla på sidan är bullfat så himla fin ...

Har givetvis länkat här: http://eddiesmammaemma.blogg.se/2010/october/tavling-hos-agnes-1.html

MVH Emma

karlsson_88_6@hotmail.com

Cina sa...

Alla är supersöta,men bruna moln är min favorit !

cinsaga@hotmail.com

Anna sa...

vill vinna denna tavlan till min systerdotters son som kommer döpas i början av december.
Modellen svart-vit var som om min systerdotter skulle ha målat den. Passar dem perfekt.

Hoppas på vinst.
Kramar Anna

fröken kök sa...

favon är:prinsess tårta
den skulle jag ge min killes bror som fick en dotter för 1 månad sen då den lilla ska döpas

frokenkok@hotmail.se

Therése sa...

Min favorit är: En liten båt.

Självklart hoppas vi på vinst.
therese.ekholm@kalmar.se

/Therese Ekholm

Anonym sa...

Är så gärna med i tävlingen, min favorit nja egentligen har jag två favvo,den ena är prickig korvmacka och den andra är lilla stjärna.
Hoppas på en enorm tur;) /Nanne i blekinge

Olelsi/Nettan sa...

Jag vill gärna vara med,modell Lilla stjärna, föll mig i smaken så den vill jag ha om jag vinner.

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Cicci sa...

Så fina. Jag vill som vanligt vara med o tävla. :)

ciszi@hotmail.com

Modell grön skulle nog passa in hos sonen. :)

Sofia sa...

Åh hennes tavlor är helt underbara! Jag skulle bli jätte glad om jag vann och då hade jag valt "Lilla stjärnan"

sofia.andersson@epsilon.nu

Strumpetossa sa...

Klart att jag vill vara med! Älskar Bettinas doptavlor och speciellt Retrobus då jag fick vara med att komma på idén till denna. ;)

johanna747@gmail.com
http://strumpetossadesign.blogspot.com/

Mari sa...

Min favorit är Klassisk rosa blom!

Zenobia sa...

Hej!

Jag älskar trycket "Bruna Moln" :)

Hoppas,hoppas, hoppas!

MVH
Zenobia Andersson och lilla Lexie :)

zenobia_andersson@hotmail.com

Malin, malle48@hotmail.com sa...

Jag är med såklart! Den gröna modellen är min favorit och skulle passa perfekt i sonens gröna/turkosa rum!
Hoppas på tur!

Kramar malin

Kashaya sa...

Jag är med.=) kashayasblogg@yahoo.com
Favoriten är modell; liten båt

Karina sa...

Älskar dessa tavlor!
Vill absolut va med å tävla om motivet "Gröna granar" :)

karina.jonsson@telia.com

Anonym sa...

Jag vill också vara med! yvonnhagstrom@hotmail.com

Den rosa modellen som heter Körsbärsmönstrad dockvagn är min favorit. Får mig genast att tänka på våran lillasyster som när hon får sin chans kryper upp i storasysters säng och snusar en stund på morgnarna. Skulle passa perfekt i vårat barnrum. Håller tummarna!

Maria sa...

Åhhhhh, vill gärna med och tävla! Min favorit är "En liten båt"!

*håller tummarna*

//Maria.
maria.thorman@comhem.se

Livet i träsket sa...

Lilla Stjärna är min favorit.
Kristina Taimi
k_taimi@hotmail.com

AnnaJo sa...

Vilka underbara tavlor, som dessutom lottas ut!!

Min favorit är Prickig kudde!

Anonym sa...

"En liten båt" är så fin.
Mvh
Jennie
jenniesalo@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam