torsdag 30 september 2010

Nyheter hos Smultronbyn

Smultronbyn har, som jag berättat tidigare, ett stort utbud av träleksaker i alla dess former och utföranden. Jag själv tycker att träleksaker är det bästa för barnen – de är både mer hållbara, barnsäkrare och miljövänligare jämfört med plastleksaker!

Deras sortiment har precis fyllts på med flera lekfulla och färgglada leksaker – perfekta
dop-/födelsedagspresenter eller varför inte att ge bort i julklapp?

Missa heller inte min pågående tävling i samarbete med Smultronbyn.
En lycklig vinnare får välja mellan två haklappar eller ett förkläde!

2 kommentarer:

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: tack så mke! :)

Nina sa...

hahah alltså dem är sååååååååå feta. va ju bara några få ankor där i början på sommarn. sen under sommarn så fick dem ungar. Nu ser man inte skillnaden alls på dem. Dem är som bollar enl mig. hahahhaha =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam