fredag 8 oktober 2010

Tävling: Storasyster & Lillebror Design

Storasyster & Lillebror Design säljer ekologiska barnkläder från Snoozy, ett svenskt märke som funnits sedan 2007. I butiken finner ni färgsprakande plagg i härlig kvalité – både till storasyster och lillebror!

I denna tävling har du chansen att vinna ett par valfria mönstrade leggings! Dom finns i storlekarna 62/68 till 110/116 och vinstvärdet ligger på 139 kr + frakt!

Jag tävlar om ett par Snoozy-leggings från Storasyster & Lillebror Design hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilket mönster och plagg som är din favorit! Om du vill länka till tävlingen får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 22 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

82 kommentarer:

Cicci sa...

Jag vill absolut vara med. Favotittyget är Blue Farm. & plagget är pyjamasarna! :)

Länkar;
http://tionolletttio.blogspot.com/2010/10/22-oktober-storasyster-lillebror-design.html#comments

ciszi@hotmail.com

Sandra Mårtensson sa...

Leggings med mönstret "Blue Mushroom" är min favorit!

Kram, Sandra.

sandra_martensson@live.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Leggingsen med Light Green Octopus är mina favoriter! :)

johannavictoria_@hotmail.com

NoOne sa...

Jag är med..
Favvis är * Blue Mushroom

annmi.eriksson@hotmail.com

/Kram

Therese sa...

Jag är med och tävlar.
Jag älskar Blue Mushroom och deras mjukisbyxor.

Har länkat här:
http://thereserunbom.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavla-till-den-22-oktober-1.html

Mail:
thereserunbom@hotmail.com

emelie,elliotts mamma o gravid me nr2 sa...

favoriten är lightgreen octopus =)

emjo_83@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej jag är gärna med i tävlingen!

Favoritplagget/mönstret är byxorna "Blue Mushroom", men de fanns så många på deras sida som jag gillade så det var svårt att bara välja ut en!

Här har jag länkat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/snoozy-leggings-2210.html

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

anna sa...

Min favorit är leggingsarna Blue Mushroom! Min tös skulle vara jättetuff i dem!

Missa inte tävlingen på min blogg!

/anna
annamedliteta@gmail.com

Jenny sa...

Min favvo är Purple Polar Bear legginsen.. så fina!
/Jenny
jenny_k2@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)
Jag gillar Blue Elephant=)

Hoppas på tur

Veronica
veronica_134@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag ar med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Min stor favorit ar Lime Giraffe leggings 110/116 !! Jag har tippsat pa min blogg: http://barbados.blogg.se/2010/october/22-oktober-snoozy-leggings-fran-storasyster.html

Magdalena sa...

Jag tyckte orange dog var dom häftigaste:) //M
Agda_90@hotmail.com

Annika- familjebloggen med tävlingar sa...

Åh vad svårt det var att välja EN favorit.. åsså frågade jag sambon vad han tyckte, och han kliade sig lika mycket i huvudet han ;) Men efter typ sådär 15 minuter enades vi - favoriten blev Green Octupus. Dessa byxor skulle vara perfekta till Rasmus, och givetvis skulle jag skynda mig att köpa en matchade överdel! :)

Länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/agnes-22-oktober.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

Elin Jonsson sa...

Klart att man är med! =)
Mitt favorit mönster är Blue Mushroom och plagg är huvjackan, superfina!

elin_pumaior86@hotmail.com

*håller tummarna*

KRAM

Evelina sa...

Jag är med och tävlar. Skitsöta leggings med roliga motiv. Jag gillade Purple Polar Bear :)

Kram Evelina
Loon@live.se

Hildes Scrappeunivers sa...

Blue farm er min favoritt.

Krysser fingrene!

Klem fra Hilde

Caroline-Mamma till Noah sa...

Blue Mushroom är helt klar tmin favorit =)
Riktigt häftiga =)

Ha de fint!

liselotte sa...

Hej! Min favorit är green dog mönstret, Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Anna Vid sa...

Hejsan!
Jag är gärna med och tävlar.
Mina favorit leggins är "Lime Giraffe". Men dem alla är ju så otroligt söta.

Har även länkat: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/october/vinn-ett-par-valfria-monstrade-leggins-den-22.html

Hoppas på tur,
mvh// Anna Vid
mail:melinasmamma@live.se
blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se

Förvirrade Morsan sa...

jag är med! jag gillade Blue Elephant =)

forvirrademorsan@hotmail.com

Anonym sa...

Vill också vara med :)
Min favvorit är blue elephant leggings.

Mvh Mia, maraiakants@hotmail.com

Lillan sa...

jag vill gärna vinna "Orange Dog-leggings" i stl: 62/68 till min lilla dotter Isabelle.

annars är min favorit den otroligt söta klänningen "Ida Dress"

länkat har jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/leggings.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!

Jossan sa...

Mina favvisar är helt klart: Blue Mushroom

Länk:
http://lillafamiljenimovattnet.blogg.se/?tmp=09093550

Mail: yozzan_@hotmail.com

Josefine sa...

är gärna med. favoritplagget är mysbyxorna och i tyget green dog. fr0stskadad@hotmail.com

Kawwe sa...

Min favorit är Blue Mushroom-byxorna :)


Mvh kawwe@hotmail.com

caroline rådahl sa...

Jag är med och tävlar :D
Har tidigare tittat på snoozy märket men har tyvärr inte haft råd att införskaffa mig ett par sådana ännu. Så att vinna denna tävling vore Toppen.
Min favorit är helt klart Blue Mushroom

jag tipsar och länkar :D : http://kaolin.blogg.se/tavlingar/2010/october/jag-tavlar-om-ett-par-snoozy-leggings-fran-st.html

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/storasyster-lillebror-design-2210.html

Erika sa...

Jag tävlar gärna! Söööta leggings!
Lime Giraffe är mina favoriter och jag har länkat till tävlingen också självklart :)

http://erikatavlar.blogspot.com/2010/10/vinn-leggings.html

Kram Erika
erikawilhelmsson@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Blåa små svampar den var ju bara för härlig..vi i vår familj älskar att plocka svamp så dessa leggigs i sttorlek 74/80 vore kanon

Ingeborg sa...

Min favoritt er leggings med mønsteret Lime Giraffe; kjempefin! :-)

Ønsker deg en fin uke! :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Åsa sa...

Vilken rolig tävling :-)
Favoritplagget & mönstret är
Leggings lime giraffe.
Helt underbara
Här har jag länkat:
http://spacegirl.blogg.se/2010/october/vinn-leggings.html

Spacegirl_@spray.se

Minname sa...

Lime Giraffe vill jag ha ;0) älskar färgerna och giraffer är söta

pyjamas är en favvis

minna77@gmail.com

Sanna sa...

Jag är absolut med och tävlar och min favorit är helt klart "Blue Elephant - Leggings" som var riktigt fina med min favoritfärg turkos dessutom.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

MansonDust sa...

Är med.

Min favorit är: http://www.storasysterochlillebror.se/product.html?product_id=50&category_id=19 som skulle passa såå bra, för min 4-åring har ent-shirt i precis samma färg/mönster!

Har även tipsat här:
http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/october/leggings-fran-storasysterochlillebrorse.html

Kristin : Kristin__j@hotmail.com sa...

Jag vill också tävla =)
Mitt favoritmönster är Blue Mushroom och favoritplagget är luvtröjan.

Cina sa...

Håller tummarna för ett par Purple Polar Bear i strl 86/92 till Thea, ifall de inte har hunnit tillverkas i nya tyget Pink Giraffe - för då väljer jag dessa i stället !

Tröjan Pink Giraffe är nämligen min favorit !

cinsaga@hotmail.com

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13069777

Anna sa...

jag vill oxå tävla :)
Jag hoppas på tur!!
Min favorit är leggingsen Blue farm.
Skulle passa min son perfekt då han leker med mycket barn till bönder.

fröken kök sa...

favo plagg: luvjackorna. rå tuffa
favo mönster: farm sa sönerna mina. själv digga jag bläckfisk mönstret

frokenkok@hotmail.se

Sara, mamma till pseudotvillingar sa...

Favorit mönstret på leggingsen är Blue Mushroom och favorit plagget på hela sidan är mjukisbyxor i mönster Blue Mushroom :D

Mail: Sweetzazza@hotmail.com

Carrå - 19 år och mamma sa...

Mysbyxor med mönstret Orange Dog.

Mail: trytokillitallaway@hotmail.com

Olelsi/Nettan sa...

Min favorit är Orange Dog, skulle gärna vilja ha ett par sådana i storlek 74/80.
Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

helen - mamma till Lea sa...

Hej, vi är gärna med. min favorit är purple polar bear.

har även länkat.
http://helenm.blogg.se/2010/october/tavlingar.html#comment

maila för blogglösen: volvomyran@hotmail.com

kram från oss

Anonym sa...

Hej =)
Favoriten är: Blue Mushroom Skulle gärna vinna ett par i storlek 80

Hoppas på tur.
Mvh Margona
maggan_20@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna Orange Dog leggings i storlek 110/116. Så snygga!

Hälsningar Anna L

anna.lejonsjo@hotmail.com

Linda sa...

Jag vill gärna vara med å tävla om ett par fina leggins :)
Om jag har turen med mig skulle jag vilja vinna ett par Orange Dog :)
Tycker dom var superfina och tror Nova skulle passa utmärkt i dom!

Länken: http://miliannova.blogg.se/2010/october/tavlingar-hos-agnes.html

Ha en fin kväll!

blaha_@hotmail.com

bakformen sa...

Hejsan, är också med i tävlingen Favoritmönstret är Blue Mushroom och favoritplagget blev den söta luvjackan, också Blue Mushroom.

/Pia
bakformen@gmail.com

Carita sa...

Min favorit är Lime Giraffe. Så sjukt sött mönster! Gillar leggings!


Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Emma sa...

Vill vara med =) Favvo är Orange dog byxorna. Ha de gott!
iceblueeyes_85@hotmail.com

Linda sa...

Lyckades inte få iväg kommentaren tror jag så jag skickar den igen.

Jag är gärna med och tävlar. Mönstret Lime giraffe gillade jag.

Helen sa...

Hej.
Min favorit är klänningen Ida Dress, men jag vill gärna vinna Purple Polar Bear-legginsen

Har länkat i min blogg:http://tiemsa.blogg.se/2010/october/13-okt-mysdag-lite-tavlingar.html#comment

Hoppas på vinst :D.
Mvh Helen, h.holm@telia.com

Mari sa...

Min favorit är luvjackan Red Theme Park.

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag vill vara med. Min favorit är luvjackan och favorit mönstrena är Blue Elephant och Pink Theme Park. Så otroligt fina.

emeli_falk@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Mina favoriter är purple polar bear!
Hoppas på tur!
/Kram Pernilla
nilla_matte@hotmail.com

Anders sa...

Jag är med :) Min favorit är leggingsen Blue Farm.
Mailen: anderslukas@hotmail.com

Beatrice Bäckstrand sa...

Jag är med!
min favorit är "Blue Elephant" i storlek 86/92 :)
beabus87@hotmail.com

Amanda sa...

Namn: Amanda
Mailadress: Aamandass@live.se
Bloggadress: Signorina.blogg.se
Länk till mitt blogginlägg om tävlingen: http://signorina.blogg.se/2010/october/tavling-storasyster-lillebror-design.html

Jag skulle jättegärna vinna leggingsen som heter "Purple Polar Bear" annars tyckte jag att "Green Dog"-bodyn var jättefin! Mycket fina grejer iallafall!

Om du vill länka till tävlingen får du gärna använda bild och text ovan, men det är inget måste.

Maria sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)
Favoriten är "Blue Mushroom".
*håller tummarna*

//Maria
maria.thorman@comhem.se

me. sa...

Jag gillar "blue farm" bäst
Länk: http://bloggtavlingar.blogspot.com/2010/10/tavla-om-ett-par-snoozy-leggings.html

Mail: martinedmo@hotmail.se

Malin sa...

Hej! Jag vill såklart vara med även jag! Min favorit är mönstret Blue Elephant som är jättefina men också orange dog byxorna! Håller verkligen tummarna! Ha det bra så länge!
Kramar
Malin
malin_rautila@hotmail.com

Linda-Blivande mamma sa...

Orange dog leggings helt klart!
linda_asp@hotmail.com

care69 sa...

Jag är med!

Min favorit är pyjamas i Orange Dog.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/10/22-okt-vinn-ett-par-valfria-monstrade.html

care69(at)live.se

Inga-Lill sa...

Vill vara med :) Gillar mönstret med girafferna. famwarnil@hotmail.com Hälsningar Inga-Lill

erna sa...

Jag är gärna med;)

Favoriten är orange dog byxorna, superfina:)

email: ernamargret@gmail.com

Ha en underbar vecka:)

KisseGirl sa...

Jätte fina men allra finast var Blue Farm så de önskar vi oss i stl. 86/92 om vi skulle vinnna.

Kristina
kisse_girl@hotmail.com
http://kissegirl.bloggagratis.se

Anonym sa...

JAg gillar Pink giraffe mössan! :) Den skulle Edith vara superfin i!

pinglananna.blogspot.com
annakarlholm@hotmail.com

Ana sa...

Jag är med. Tycker om pyjamasen purple mushroom. Alla kläder där är så fina så de passar på alla barn. Svår att välja en. min mail waring666@hotmail.com

Anonym sa...

Favorittyget är red theme park, men annars gillar jag luvjackorna.

mvh
Malva Heed

malva@lycos.com

Petra sa...

Jag är med och tävlar! "blue mushroom" är nog min favorit tror jag. Mycket svårt att välja med så många fina mönster och färger...


Qetra86@hotmail.com

Anonym sa...

hej hej. jag gillar blue farm. martina_holst@hotmail.com

Fru N. sa...

Såklart vill jag delta :o).

Jag hade lätt valt orange dog.

Hälsn.
Linda
http://knepstolparna.blogspot.com/

Kirsebær sa...

Favorittplagget mitt er leggings med mønsteret Blue Farm. :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Sandra sa...

Favoriten är nog Light Green Octopus med bläckfiskarna riktigt söta var dom!

Mailadress:survi_88@hotmail.com
Bloggaddress:http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

Håller tummarna nu!
Kramar Sandra<3

Lina sa...

Blue Mushroom leggings, http://www.storasysterochlillebror.se/product.html?product_id=50&category_id=19 är min aaabsoluta favvo!!

linaerixon_@hotmail.com

Tova sa...

Är gärna med och tävlar om den fina vinsten :)

Favoriten är: mönstret "Blue Farm".

mvh
ectricgirl@yahoo.se

Marie sa...

Marie
De gröna byxorna med brun kant.


marie_aa58@hotmail.com

Anonym sa...

♥♥♥

Inez 3 år

-Jag måste ha dom här isbjörnsbyxorna på mig när jag ska åka till Nordpolen & hälsa på tomten, annars fryser jag ihjäl!!!

*Purple Polar Bear* Strl.98/104

Mammas mail: karro_johansson@hotmail.com

♥♥♥

Nellies morfar! sa...

Morfars favorit blir ett par Purple Polar Bear i strl 74/80 till minsta lilla Nellie!

hakanj58@hotmail.com

Anonym sa...

Min avorit är Orange dog i storlek 110/116

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Hoppas få vinna Light Green Octopus i storlek 110/116

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Lime Giraffe är min favorit och jag vill om jag vinner få storlek 110/116

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Purple Polar Bear i storlek 110/116 är den snyggaste varianten helt klart!!

mvh Birgit

svartochlila@hotmail.com

Amanda sa...

Mina favoriter är blue mushroom. Hade varit så fina till Ludwig. :)

Storlek 98/104

Hoppas på tur!
creyla@live.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam