tisdag 26 oktober 2010

Halsfluss?

IMG_5321Liam äter kvällsmat innan läggdags!

Går det på rätt håll eller? Jag vet faktiskt inte! I eftermiddags var han riktigt ynklig och hostan har trappats upp en aning. Men nu de senaste två timmarna har det varit en jäkla fart i honom. Vi har i alla fall ringt till vårdcentralen då Sara trodde att det kanske var halsfluss han och Simon har fått. Men dom ville avvakta tills imorgon och under tiden skulle vi kurera med Theracough som är mot slemhosta. Hoppas det hjälper lite, lillfisen hade ju så svårt att sova i natt. Men något dagis imorgon blir det i alla fall inte, bäst att vara på den säkra sidan!

Nu ska jag krypa ner i soffan och titta på Desperate Housewives! Äntligen tisdag igen!

3 kommentarer:

Nina sa...

men usch.. när ja hade theo så mådde ja inte heller så jäkla illa.. allt va toppen. men som du säger så kunde ja spy ändå. men det va inte alls så farligt.. värre nu. mycket värre. å ja spyr hellre. för ja minns att ja skulle ut genom dörren. kände ja måste spy. gick in å spydde å så sa ja till mannen, japp nu går vi *S* asså då mådde ja bra sen. nu går man ju bara runt å mår dåligt hela tiden.. sjukt jobbigt!

-fam bus- sa...

Usch... Vi får hoppas att de inte är halsfluss. Svante har nu sedan i fredags börjat bli bättre med hostan. skönt!

Hehe, kände att jag kanske var lite tidigt ute med en önskelista. men va fan, finns ju dem som börjar handla redan så ;)

kram kram

Anonym sa...

Stackarn, hoppas han kryar på sig!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam