fredag 22 oktober 2010

10% hos Interiora

Interiora är en heminredningsbutik som bjuder på ett brett sortiment av inredningsdetaljer – allt från köket till barnkammaren! 
I sortimentet finns välkända varumärken som håller hög kvalitet, bland annat Sagaform, Orrefors Jernverk, Rotor Design, Kids Concept, Sea Glasbruk, Peugeot med flera. Interioras målsättning är att leverera design med funktion och allting handlar du enkelt, bekvämt och säkert i butiken!

Fram till årsskiftet får alla mina läsare 10% rabatt på hela sortimentet!
Ange endast koden
agnes för att ta del av erbjudandet!

Jag har varit inne och kikat ut julklappar till Liam (och några till mig själv) – finns ju hur mycket som helst! Kids Concept är en riktig favorit från min sida och gillar även du deras söta inredningsdetaljer för barnkammaren är detta verkligen en butik för dig!

Läs mer under mina Rabatter & Erbjudanden för att ta del av fler toppenbra koder!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam