torsdag 21 oktober 2010

Hos gammelmormor

IMG_5013 Liam matar gammelmormor med russin!

Jag kan erkänna att jag var jävligt nervös när det var dags för Liam och mig att åka. Svinhalt här i samhället men så fort vi kom ut på den stora vägen gick det helt okej. Men nog låg jag i 70 hela vägen, för att vara på den säkra sidan.

Hos gammelmormor blev vi bjudna på lunch, Liam åt både ägg och köttbullar. Fast russin är ju godare, gammelmormor hade köpt flera små paket till honom som han höll i ett fast grepp under hela vistelsen. Vid kvart i två begav jag mig till Emmaboda där vi skulle få däcken bytta på Runes. Bye bye livsfarliga sommardäck!
När jag kom tillbaka hade Liam och hans russinpaket somnat i fåtöljen. Han brukar sova vid den tiden annars så det vara bara bra att han fick vila litegrann innan hemfärden!

3 kommentarer:

-fam bus- sa...

Skönt att få däcken bytta!

Hihi underbar gullig bild på g.mormor o Liam! Kram kram

Anonym sa...

Vilken gullig bild!

Tarja sa...

Idag har det inte varit något roligt väder att köra bil i...
Söt bild ...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam