måndag 11 oktober 2010

Måndagslistan

Ny vecka och dags att skriva måndagslistan precis som Jennyn med flera!

I dag, måndag, är jag glad för att...

  • Hösten är här och jag njuter varje morgon!
  • Jag har sex lovely tävlingar igång och en avslutas ikväll! Du är väl med och tävlar om en matstol från BabyBjörn?
  • Vi har äntligen köpt nya matchande vinterkläder från Villervalla till Liam.
  • Vi har varit i lekparken flera gånger under veckan.
  • Solen är äntligen framme!
  • Liam fick en jättefin namntavla från Doptavelbloggen i veckan. blomma_1188032015_49885
  • Helgen har varit mysig som attan; soffgos, god mat och bra tv!
  • Vi hade en playdate hos Eve och barnen igår.
  • Liams febern-är-påväg-symptom har lugnat sig och han kunde gå till dagis idag.
  • Vi har en ny vecka att se fram emot!
  • Vi ska på dop till helgen – lille Hampus stora dag!
  • Liam blir 20 månader i veckan!

2 kommentarer:

Förvirrade Morsan sa...

sv; ja, se den! den var verkligen jättebra=)

NoOne sa...

Härlig lista!
Jaa...Ja...Jag är med i endel Tävlingar ju :) /Kraaam

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam