måndag 18 oktober 2010

Tävling: Linicin® Prevent Spray

Linicin® Prevent Spray är ett förebyggande lusmedel som effektivt och säkert minskar risken att bli smittad av huvudlöss. Linicin® Prevent Spray är en giftfri och hudvänlig spray som inte innehåller några insektsgifter och passar vuxna och barn från 2 års ålder. 

  • Skyddar håret mot lusangrepp.
  • Förebyggande – gör användaren ”osynlig” för lusen.
  • Baserat på munkpeppar och eukalyptus.
  • Innehåller inga insektsgifter.
  • Sprayas i håret en gång per dag.
  • Svag, neutral doft, färglös.
  • Passar vuxna och barn från 2 år.
  • Appliceras enkelt en gång dagligen

I denna tävling har två stycken chansen att vinna varsin Linicin® Prevent Spray. Att ha denna spray hemma kan ge en stor trygghet när “lusinvasionerna” börjar på dagis och i skolan!

Jag tävlar om två Linicin® Prevent Spray hos Agnes!

För att delta i tävlingen:
Lott 1:
Lämna en kommentar med namn och mailadress.
Lott 2: Kopiera bilden och den kursiva texten, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna länken i din kommentar!

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 1 november klockan 21:00! Lycka till allihopa!

40 kommentarer:

Anonym sa...

Med 2 barn i skolan och 1 på dagis skulle denna vinst ge mig lite lugn när "lusinvasionerna” börjar.

Malin
coolmalpa@hotmail.com

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag är gärna med

johannavictoria_@hotmail.com

Elin J sa...

Klart att jag är med och tävlar!

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med! :)

Har länkat här: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/october/lusspray-111.html

/Sandra (sandra.li@hotmail.com)

Mamma Mia sa...

Lusinvationen är på G på mitt jobb,,typiskt varje höst...fröknar och barn åker dit,,vore intressant att få prova

MansonDust sa...

Åh, jag vill vinna! HATAR löss & nojjar över det heeela tiden i barnens hår. Detta skulle lugna mina nerver. ;)

Cim, mansondust@gmail.com

Har länkat också för 2 lotter:
http://mansondusts.blogg.se/tavlar/2010/october/anti-lusmedel.html

Sandra Mårtensson sa...

Åh! Jag är väldigt gärna med och tävlar! Perfekt till min dotter som har långt och tjockt hår som säkert är paradiset för löss!

sandra_martensson@live.com

Terese Rhodin sa...

Åååh skulle vara kanon. Har en 3-årig dotter med lockigt hår och jag BÄVAR inför den dagen jag måste gå igenom hennes hår med en fintandad luskam....
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

fröken kök sa...

jag e helt klart med... min 4 åringa sons dagis har tydligen fått LÖSS angrepp IGEN. så attans äckligt

Emma sa...

Uscha! Jag som jobbar som vikarie inom barnomsorgen får ibland veta långt efteråt vilka barn som har löss. Detta skulle göra mig tryggare. Nu börjar det redan klia ;) iceblueeyes_85@hotmail.com /Emma

Kirsebær sa...

Jeg har en liten gutt som går i barnehage, så vi kommer nok til å få bruk for en slik! :o)

Mvh Kirsebær
kirsebaerlivet@gmail.com

Förvirrade Morsan sa...

jag är med! har läst lite om denna spray och det verkar vara läge att ha en hemma nu när lössen börjar sprida sig i lilla staden... Slipper dem helst ;D

forvirrademorsan@hotmail.com

Sanna sa...

Jag är med och tävlar och har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/october/tavlar-om-linicin-prevent-spray.html#comment

Hälsningar,
Sanna
mammasvardag@hotmail.com

liselotte sa...

Hej! Jag är med! Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Dessan sa...

Jag är med! mrsdessan_@hotmail.com

Anders sa...

Självklart vill jag vara med. Har en liten knate som går på dagis och kan behöva denna nu när lössen dansar i håren. mailen anderslukas@hotmail.com

Sandra sa...

Jag är med och tävlar om denna löss sprayen,bra att ha hemma ifall man får löss. Jag har länkat på min blogg till tävlingen här: http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/2010/10/tavling-linicin-prevent-spray-0900.html

Ha en riktigt skön fortsatt vecka!
Kram Sandra<3

Vi som inte vill ha löss sa...

Hej,
Gå även med i vår Grupp på Facebook "Vi som inte vill ha löss". Där finns mer info och mer chanser att få produkter.

Tillsammans kämpar vi mot lössen!
http://www.facebook.com/linicin

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag vill vara med och tävla, och här har jag länkat: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2010/october/linicin-prevent-1.html

Mail: sara_kramer@live.com

Anonym sa...

Jag är med. Som 5barnsmamma kan detta behövas. waring666@hotmail.com Anna

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar, har gått löss i skolan (dagis ligger i skolan) så jag skulle gärna vinna detta

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/lusmedel-111.html

info@annakarlsson.se

Annika - familjebloggen med tävlingar sa...

Jag är med och tävlar, och har länkat:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/october/agnes-1-november.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Mattias sa...

Är självklart med och tar två lotter då jag länkar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/lusmedel-111.html

Hoppas på tur!
Mattias
mr22ga@hotmail.com

Annica sa...

fick hem ett papper idag angående löss på min dotters skola. så det skulle behövas..

bloodsband@live.se

Ingeborg sa...

Det hadde vært veldig kjekt å ha en slik spray, nå er det jo "sesong" for lus. :-)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med, vilken smart grej, har aldrig hört talas om innan.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/10/1-nov-vinn-linicin-prevent-spray.html

care69(at)live.se

Elin sa...

Jag är gärna med och tävlar här också :)
elin_stark@hotmail.com

cina sa...

Inte drabbade än, men vem vet ... Två på dagis och så jag själv som är lärare och alltså "mitt uppe i" ... Håller alltså tummarna.

Ha det gott ! // Cina

cinsaga@hotmail.com

Terese Rhodin sa...

Skulle vara kanon till min 3-åriga dotters självlockiga hårsvall. Får ångest när jag tänker på att gå igenom det burret med en fintandad luskam...
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

Linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/october/vinn-linicin-prevent-spray.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Självklart

Annika
annica@flinkens.com

Elin sa...

Jag är med =)=)
eriksson-elin@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Tävlar igen nu med adressen Fritids i skolan för hej hopp nu är det på G lappen är skriven...möt Olle i grind.. tänkte vara beredd så vi kan hjälpa någon familj...

cecilia sa...

http://ceciliaaaaaa.blogg.se/2010/november/tavling-1-november-kl-2100.html

Jag är med! :D

tildan sa...

jag vill gärna ha chansen att vinna!

Jenny sa...

jag oxå vill vara med.
/Jenny
jenny_k2@hotmail.com

Lotta sa...

Toppen! Jag vill vinna!

lottasundin6@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med :)
mvh Lotta
fuzzy@live.se

shoppingtokig mamma sa...

Kan vara jättebra att ha hemma då jag har både dagisbarn o skolbarn,
har länkat från min blogg
oja35@hotmail.com

Anonym sa...

Vill jättegärna vinna ett set till min dotter på 4,5 år!

Hälsningar Kerstin
kerol@spray.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam