onsdag 20 oktober 2010

Mellanmål

IMG_4963Mellanmål är mumma…

Liam och jag har precis ätit lite mellanmål vilket vi alltid gör när vi kommer hem efter dagis. Idag åt Liam rostad smörgås med ost (som petades bort av min kräsne unge) och lite yoggi. Mums tyckte han! Eller ja, förutom osten då.

Dagen har rullat på i en rasande fart. Det har varit någonting enda sedan jag steg upp; dagislämning, besök av fastighetsskötaren (vår duschkabin läcker som ett såll), telefonsamtal hit och dit samt tusenmiljoner CV:n och ansökningar har skrivits och skickats (håll tummarna nu!) Jag hann knappt lämna honom på dagis innan det var dags att hämta honom igen!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam