tisdag 26 oktober 2010

Utmaning: 4 saker

Jag har fått massor av utmaningar som jag tänkt testa, den här fick jag av Sara, Emma och Karin!

4 Tv-program:

  • Biggest Loser
  • Desperate Housewives (Älska, älska, älska)
  • The Mentalist (Hello Mr Jane…)
  • Brothers & Sisters (Ja, jag vet. Sockersött men jag kan faktiskt inte låta bli!)

4 saker jag gjort idag:

  • Gjort frukost till Liam
  • Pratat i timmar med Eve på andra sidan luren
  • Busat med världens gulligaste busfrö
  • Matat fåglarna (I brist på något att göra…)

4 saker som jag längtar efter:

  • Böda Camping (premiär på kanal5 på måndag, håll utkik efter min lillebror!)
  • Få besked om eventuellt jobb nästa vecka
  • Att få börja julpynta
  • Besöket på Ullared (julklappsshopping de luxe)

4 saker på önskelistan:

  • En frisk familj
  • Äkta vänner
  • Trygghet och kärlek för alla världens barn
  • En vit jul

4 saker som jag avskyr:

  • När mitt hem är stökigt (jag är pedant när det gäller ordning och reda)
  • “Vänner” som pratar skit om mig och min familj
  • Alla världens orättvisor
  • Äckliga småkryp

4 saker jag tycker om att göra:

  • Umgås med min familj och vänner
  • Blogga
  • Läsa böcker
  • Shoppa

4 saker jag ätit idag:

  • Ett glas O’boy (gills det?)
  • -
  • -
  • -

4 utmanade:

2 kommentarer:

Linda sa...

nu har jag gjort utmaningen =)

sara - mamma till wilda sa...

ett glas o´boy på hela dagen. Är du inte klok kvinna?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam