måndag 4 oktober 2010

Superman

IMG_3936Min lille superman i sin nya fina pyjamas!

Jag var uppe på Konsum tidigare och hämtade ut två stycken paket. Det ena var från Kotteshoppen och i fanns lite smått och gott! Vann ett presentkort på 300:- i deras bloggtävling för ett tag sedan så det utnyttjades till max förra veckan. Det blev en ny pyjamas, DVD:n Händige Manny firar jul och så en annan sak som jag inte kan avslöja (moahahaaa). Pyjamasen är jag verkligen nöjd med, för visst är han söt? Tunt, mjukt material och töjbar i halsen plus att den var billig!

Det andra paketet var också en vinst fast från Fröken Fräken, en ketchuppump från Cult Design som jag vann hos KidzMode. Blev dock ganska besviken när jag öppnade paketet och upptäckte att den var sönder. Jävla Posten. Fröken Fräken hade packat den ordentligt med både papp och bubbelplast och lik förbannat är det någon ovarsam idiot på Schenker som inte förstår vad texten “AKTAS” betyder.Tråkigt både för deras och min skull ju men hoppas att vi kan lösa det!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin pyjamas! Och kul att få hämta vinster!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam