söndag 3 oktober 2010

Cherry on Top Award

Denna gulliga award har jag fått av Creyla, En pojkmammas vardag och FamiljenNilssonPettersson! Enligt instruktionerna ska man berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat och visa en favoritbild, sen skicka den vidare till fem andra bloggare.

Familjen
Det finns inget finare. Mina familj är mitt allt och jag vet inte vad jag skulle göra utan er.

Vännerna
En vän är en människa som känner dig väl men ändå håller av dig. Och det är jag otroligt tacksam för.

Bloggen
Den har gett mig så otroligt mycket tillbaka. Det som bara skulle bli en dagbok om Liams tid i magen, utveckling, hyss, och andra guldkorn i vardagen har blivit så mycket större än jag kunnat ana.

IMG_0650Min absoluta favoritbild som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat!
Det är Liams lilla hand, endast 12 dagar gammal!

Jag skickar denna award vidare till:
Mamma
Eve
Nadde
Cicci
Sarina

4 kommentarer:

Britta sa...

Åh vilken fin bild!
Jag har flyttat min blogg, kolla gärna in den nya!

Agnes sa...

Britta:
Jag kommer inte in på din blogg..? Jag får testa imorgon igen :)

Elisabeth sa...

En jättefin bild :)

-fam bus- sa...

Så skoj att du valde mig som utmanare :)
Jag ska försöka komma på ett fint o bra inlägg!

Tack så mkt! kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam