lördag 23 oktober 2010

Lite piggare

IMG_5084Liam vilar lite i soffan efter morgonbus!

Natten har gått över förväntan. Liam vaknade till en gång och var jätteledsen över att den dumma hostan väckt honom. Han var jättehes och rosslade som attan, men efter lite alvedon och näsdroppar fick han sova resten av natten utan avbrott och steg inte upp förrän vid nio.

Han verkar ha lite mer energi idag än han hade i gårkväll och han både busar och vilar mellan varven. Men för säkerhetsskull stannar vi nog inomhus idag, så han hinner bli piggelin till dagis på måndag. Han går ju bara 15 timmar i veckan och det vore synd om han missade tiden med sina kompisar där.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej, hej!
Åh, så man lider med de små när de inte får sova för den dumma hostan. Dumma hosta!!!
Fin liten kille du har - hoppas han slipper hostan snart.
Ha en bra dag!
/ Yvonne

Sandra Mårtensson sa...

En promenad i friska luften gör bara susen för hosta och bakterier :)

Hoppas han frisknar till snart lillkillen!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam