söndag 10 oktober 2010

Slut för idag, tack för idag…

IMG_4293 Lite bus innan läggdags ♥

Nu har snart ännu en höstvecka lidit mot sitt slut. Tiden går sjukt fort och det är nästan att man känner lite ångest och stress inför julklappsinköpen plus alla julgrejer som ska rotas fram från vinden. Vi är ju snart där! Vart sjutton tar tiden vägen?

Kvällen har spenderats precis som vanligt en söndag. Pizza, slapp, mys och gos i soffan! Liam har varit ganska trött och smågrinig hela dagen, undrar fortfarande om det inte är lite feber på gång? Han har i alla fall fått lite Alvedon i förebyggande syfte så får vi se om det blir något dagis imorgon!

2 kommentarer:

Emma Johansson sa...

jag håller med! Tiden går alldeles för fort! Det var nyss sommar och idag fick man skrapa rutorna på bilen!?
Snart jul också och massa julklappar måste köpas! Jisses!
Kram

-fam bus- sa...

Hihi ser väldigt glad ut vid läggdags :)

Tack! Maja känns som ett klockrent namn tillsammans med Svante :)
Kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam