söndag 3 oktober 2010

Fribiljett någon?

8-10 oktober är det dags för underBARA BARN-mässan i Älvsjö. Jag fick en fribiljett dit av Loppi.se och nu undrar jag om någon har nytta av den? Eftersom jag bor här nere i Småland och inte har någon möjlighet att åka (trots att jag verkligen verkligen vill) så tycker jag det är onödigt att fribiljetten ska gå till spillo. Biljetten gäller en person valfri dag till ett värde av 130:-.
Jag fick också en fribiljett till Hem&Villa-mässan (värde 140:-) som också hålls i Älvsjö under den 7-10 oktober.

Någon som är intresserad? Skicka i så fall iväg ett mail på
agneslauedberg@hotmail.com så biljetterna kan skickas så snart som möjligt!

 

Uppdaterad 3 oktober 11:37
Det var många som var intresserade av fribiljetter, vad kul att dom kommer till användning!
För att göra det så rättvist som möjligt fick jag lotta och Caroline blev den som får ett par fribiljetter hem i veckan.

1 kommentarer:

caroline rådahl sa...

Åhh jag vill jag vill jag vill :)

du har mail :D

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam