söndag 17 oktober 2010

Julklappsfunderingar…

Jag har suttit och drömt mig bort i Liten Correlins sortiment på tok för länge nu. Det är ju farligt att så mycket fint får rymmas på ett och samma ställe plus att man bara är en knapptryckning från att ha det i brevlådan.

Jag har hittat massor av favoriter som kommer skrivas upp på Liams önskelista, den kommer bli lång i år! Jag är svag (ack så svag) för Nova Star, men är inte alla mammor det? Flera utav deras plagg kommer finnas på önskelistan, bland annat Denim Dark Harem och Cycle Hood Black. Yummy för mammahjärtat!

Imorgonkväll klockan 21:00 avslutas min pågående tävling i samarbete med Liten Correlin och i potten finns ett presentkort på 300 riksdaler att shoppa loss för! Jag kommer bli väldigt avis på vinnaren, kan jag meddela. Tänk så mycket fint man kan få för de pengarna, perfekt nu när det snart är dags för alla julklappsinköpen också!

1 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

Du har säkert blivit det förut, men jag utmanar dig

http://saratilling.devote.se/blogs/6363124/4-saker.htm

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam