torsdag 7 oktober 2010

Regnig morgon

IMG_4034 Liam och mormor läser saga…

Liam och jag tog sovmorgon idag och har haft långfrukost. Det brukar bli så när han inte går på dagis, bara avslappnat hemmamys. Mamma kom förbi en runda och Liam har varvat mellan att läsa saga för henne, titta på tv och busa.

Hade hoppats på fint väder idag så vår planerade utflykt till lekparken kunde fullbordas. Men i det här gråa regnvädret stannar vi nog istället inomhus. Bland annat ska vi ta en dusch strax och sen får vi se vad vi ska hitta på. Om det slutar regna blir det i alla fall en liten promenad med Diesel!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam