söndag 31 oktober 2010

Vår söndag

IMG_5664 Bissing-borstning pågår!

Den här söndagen har varit allt annat än slapp. Vi har städat och plockat hela dagen. Planerna på vårt kaotiska förvaringssystem uppe gav jag mig på också, har skjutit upp det på tok för länge nu. Så julgrejerna på vinden (som är proppfull) ska flyttas till förrådet, grejerna (sängkläder, täcken, kuddar, fan och hans moster) i förrådet ska flyttas till hallgarderoben och mina kläder i hallgarderoben ska flyttas till den nya köpmannadisken. Ja, ni hör ju själva. Kaos. När vi skaffar hus ska förvaringsutrymme vara prio ett! Hur mycket man än rensar och organiserar är det ändå proppfullt överallt.

Resten av kvällen har dock varit i lugnaste laget. Vi har haft besök av två häxor som ville ha godis (äntligen!), varit lata och ätit pizza, tittat på tv och busat!

3 kommentarer:

Johanna - mamma till Leia sa...

sv: Ja, dom kom förra veckan! :)

-fam bus- sa...

Typiskt! Jag som köpte en belly bandit för några veckor sedan....

Hihi jaaa, vi har jobbat på rätt hårt då å då. Men de känns som om de är mycket kvar!

Allt bra med er? kram kram

tarja sa...

Vad roligt att ni fick besök av häxor ;) Redig kille som borstar tänderna :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam