fredag 15 oktober 2010

Fredagskvällen

Liam har precis somnat, lite senare än vanligt men det är ju faktiskt fredag! Det var skönt att han var uppe lite längre så jag fick mysa med honom lite extra. Vi har spenderat hela fredagskvällen med just myspys, Idol, mumsig middag och en massa bus och stoj! Men nu sover han, och jag ska strax krypa ner i soffan och titta på fortsättningen av Idol. Liams pappa har jobbat hela dagen och kvällen (stack direkt efter uppstigningen, kul!) så i väntan på att han ska komma hem från fabriken tänkte jag också kika lite på P.S. I Love You som spelades in förra helgen. Chippe, dippe och Gerard Butler. Mm, det kallar jag fredagsmys!

IMG_4741IMG_4759IMG_4745IMG_4747IMG_4755IMG_4764

1 kommentarer:

Tarja sa...

Vilken underbar jamis han har!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam