måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens Dag

IMG_3873En sån här goding med ett glas mjölk…

Idag är det den fjärde oktober vilket betyder; Kanelbullens Dag! Då kan man ju faktiskt inte låta bli att knåda ihop en plåt! Frysen gapar tom, annars hade jag tagit upp en påse av ren lathet. Men att låta sambon vakna upp till ljuvlig kanelbulledoft efter nattens slit på fabriken fick suget att baka sätta in ännu mer! Med andra ord har jag ägnat nästan hela förmiddagen åt att knåda, glo på äggklockan och diska decilitermått!

1 kommentarer:

Evelina Patron sa...

Du är en underbar hemmafru !!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam