tisdag 13 april 2010

» zzz..zz…

Klockan kvart över nio vaknade jag med ett ryck. Mörk lägenhet, Desperate Housewives i full rullning, ingen Liam och ingen Simon. Hade visst somnat som en stock på soffan efter middagen och har ett svagt minne av att Simon väckte mig innan han åkte till jobbet och sa hade han nattat Liam. Efter ett “jaja, hej då” somnade jag om igen. Jag måste ha sovit i två-tre timmar men fattar inte hur jag kunnat det då jag låg i den märkligaste ställningen. Känns både i rygg och nacke, kan jag tala om.

Har precis kikat på Desperate Housewives och ska snart krypa upp till sovrummet och fortsätta med snarkeriet. Men först lite bloggläsning i skenet av Cougar Town!

2 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Missade också DH igår.
Får se på datorn istället... :)
Kramar

FLOOSAN sa...

va roligt att du vill vara med och tävla. Önskar dig lycka till!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam