fredag 16 april 2010

» i lekparken

Härligt och soligt väder vi har idag, förutom att det blåser som rackarn då förståss.
Jag och Adde (min lillebror) tog med oss Liam och Diesel till lekparken. Mamma mötte upp oss också då hon hade vägarna förbi. Liam hade jätteskoj – att åka rutschkana är ju såå roligt!
Han ligger och sover nu. Vi hann knappt komma hem förrän han slocknade sött på soffan.

IMG_2813IMG_2820IMG_2833IMG_2839IMG_2827IMG_2843

Simon åkte till jobbet tidigt för att jobba övertid så Liam och jag får underhålla oss så gott det går idag, fredagsmysa och busa på egen hand. Men det ska vi nog klara av!

Förresten, tävlingen i samarbete med Zizoo avslutas ikväll så glöm inte att tävla!

6 kommentarer:

Sara - Thaison sa...

Hej Vännen,

Vilket härligt väder :)

Fredagsmys hemma hos oss låter ungefär så här just nu: NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ den är MIN. MAMMA, Tess tog min leksak...osv... Nice... hmmm...hehhe

Du har en award väntandes hos mig :)

kram o trevlig fredag

Linda sa...

härligt med utelek i det fina vädret!

Plutten sa...

Oj, jag skickade visst en kommentar utan namn:P

Anonym sa...

Visst är det väl underbart att vi äntligen kan roa oss utomhus:)

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Vilka härliga "leka-i-lekparken" bilder! Hoppas på fint väder i helgen så kanske jag o Edvin också kan roa oss med det :)
Kramar

Therese sa...

Vad busigt/lurig han ser ut :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam