söndag 25 april 2010

» nybro

IMG_3359
En trött liten fis på väg hem från Nybro.

Efter en härlig promenad i solen i eftermiddags åkte hela lilla familjen in till Nybro. Hälsat på hos Liams faster och hennes Ante i nya lägenheten, turturduvorna har precis flyttat ihop nämligen! Lisa, min svägerska, hade också varit snäll och köpt en sandlåda på hennes jobb, Citygross i Kalmar, till vår lille grävling. Perfekt! Nu ska vi bara hitta sand till den också. Vart fan köper man det liksom?

Det verkar som att Liam håller på att bli sjuk. Han vill sova hela tiden och smågrinigt är det också. Han var ute en stund och lekte innan färden till Nybro och då var han dock på någorlunda bushumör. Vi får väl se vad som är på gång och om det blir något dagis imorgon.

4 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Fina Liam!
Roligt med en sandlåda! Här i norrlandsskogarna hämtar vi sanden ifrån någon sandgrop...annars vet jag faktiskt inte...
Kramar

Nina sa...

va otroligt skönt det såg ut att vara :D

å vilken härlig mössa han har :D

Nina sa...

va otroligt skönt det såg ut att vara :D

å vilken härlig mössa han har :D

Geshiia - Mamma till två pojkar sa...

Sand går väl att köpa på typ coop bygg eller någe liknande ställe? Cheepy kanske?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam