torsdag 22 april 2010

» min lille grävling

IMG_3268IMG_3231IMG_3251IMG_3236IMG_3266IMG_3259

2 kommentarer:

Madeleine på Babylooba sa...

Gud så söt han är! Helt bedårande!

Maria sa...

Hej Agnes. Din lillkille är ju så söt. Jag bläddrade på din blogg och blir så glad när jag ser lite bilder när han har Smultronmössan på sig :)
Jag undrar om jag skulle kunna få låna några av dina bilder för att använda på min blogg, där jag skriver om kläder jag sytt till smultronbyn och annat jag syr.
Och kanske även ngn bild till vår smultronbynblogg och facebook sida?

Kramar från Maria (sömerska på Smultronbyn)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam