fredag 2 april 2010

Tävling: Zizoo

Zizoo är ett svenskt barnklädesmärke med mjuka, sköna och fantasifulla kläder för lekfulla barn. Mönstren är gjorda med inspiration från barn och deras kreativitet och stilen är rolig och färgglad med dragning åt unisex hållet.

I denna tävling har du chansen att vinna den ursöta bodysuiten “Snaily” i storlek 62/68 från Zizoos nya vårkollektion! Värdet på vinsten är 279 kronor + frakt!

Jag tävlar om bodysuiten “Snaily” från Zizoo.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vilken som är din favorit från Zizoo. Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 16 april klockan 21:00! Lycka till allihopa!

41 kommentarer:

Nadine sa...

OOoo jag vill vara med å tävla!:)
Ursöt bodysuit, den stack ut ur kollektionen direkt:)
Kramar Nadde

nadinestrand@hotmail.com
nadinestrand.blogspot.com

Elin - Mamma till Edvin o bebisen i magen ♥ sa...

Jag är med o tävlar för den bosysuiten skulle bebis bli jätte fin i :)

Förutom den där söta bodysuiten så gillade jag deras omlottbody (det enda i bodyväg som köps till bebisen nu ;))

Jag har länkat till tävlingen här; http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/04/02/tavlingsfredag/

Elin - Mamma till Edvin o bebisen i magen ♥ sa...

Glömde skriva mín mailadress...

elinteg@hotmail.com

Ew sa...

Min absoluta favorit är: ballerinaklänningen, ur gullig ju :) /Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Linda sa...

jag är med!

http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/04/zizoo-barnklader.html

min favorit är nog Sommar klänning med mönstret Snaily

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Super fin tävling.
Min kusin väntas få barn inom 3 veckor - de här skulle bli en super fin välkommen till världen present till bebben =)

Min favorit hos Zizoo är just bodysuiten - så fin!

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Länkat här:
http://virresblogg.blogspot.com/2010/04/tavling-slut-16-april.html

alexandra sa...

min favorit är Ballerina klänning med mönstret Snaily

här får du även länken http://axdal.se/16-april-zizoo/

kramar alexandra som hoppas på med tur nu..

min mail är axdal@me.com

cammie sa...

gillar jackan Jacka med mönstret Snaily :)

vill gärna vara med i tävlingen.
cammie85@hotmail.com

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag är gärna med i din utlottning, jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/zizoo.html

info@annakarlsson.se

Min favorit är snaily byxorna, supercoola.

Lillan sa...

vilken härlig. klart jag vill vinna. min favorit är "Omlottbody med mönstret Snaily "

länkat har jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/april/bodysuit.html

mail: litenmentuff@live.com

GLAD PÅSK!

kristinh sa...

Min favorit är: Ballerina klänning med mönstret Snaily!
Kristin
(hakr0003@student.umu.se)

Anonym sa...

Vilken fin bodysuit!! Jag är gärna med i tävligen. Klänningarna i "Snaily" är också superfina, speciellt den enkla, raka!

mailadressen:
smygbloggaren [at] gmail [punkt] com

Elin J sa...

Klart jag är med och tävlar! =)

En annan favorit är ballerinaklänningen, så söt!

*håller tummarna*

signe sa...

Jag tycker att bodysuiten som man kan vinna är den finaste =)

signeholmgard@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!!
Min favnogorit är Bodysuit med mönstret Snaily.

Glad påsk
//Natalie (natth807@gmail.com)

Lotta sa...

...å min mejladress dårå...
lottasundin6@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Min favorit är Omlottbody med mönstret Snaily

Carita sa...

Sicken söt! Jag är gärna med och tävlar om den! Min favorit är Omlottbody, den va riktigt söt :) Bebisen hade blvit en riktig pärla i en sån!

GLAD PÅSK!
Mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Annica sa...

Jag lät min dotter välja favorit och hon valde Linne med mönstret Snaily ;)


bloodsband@live.se

Mamma Mia sa...

den som du visade i tävlingen vore jättefin till Greta st 68 cl

linda sa...

Vill gärna vara med och tävla och favoriten är Ballerina klänning med mönstret Snaily.

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-bodysuit.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Camilla sa...

min favorit är ballerina klänningen min Astrid skulle vara så fin i den i sommar.

http://tiptoe-camilla.blogspot.com/
taidocamilla@gmail.com

tina sa...

hej. jag är med och tävlar. jag gillar kjolen med mönstret snail. fräck!

Linda sa...

Bodysuiten e min absoluta favorit! Tycker den e urläcker o skulle passa min lilla systerdotter perfekt här i vår! /Linda

Annika sa...

Jag älskar bodysuiten faktiskt, den ser urmysig ut! Min pojk skulle, med största sannolikhet, skapa sig en ny favorit! "Fickorna" på magen gör liksom "pricken över i:et" på denna!!

Har länkat: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/bodysuit-zizoo-agnes-164.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

Min favoritt er Bodysuit med mönstret Snaily! :)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

care69 sa...

Jag är med!

Min favorit är jackan även om det var svårt att välja.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/16-april-vinn-bodysuiten-snaily.html

care69(at)live.se

Anonym sa...

JAAA.....jag vill vara med o tävla!!!
förutom denna läckra bodysuit så är ju favoriten ballerinaklänningen!!!

anki_karlsson@hotmail.com

Anonym sa...

Bodysuiten är helt klart favoriten, så jag är givetvis med och tävlar om den !!!

Kram Stina
http://fladdor.blogspot.com
fladdor@gmail.com

Erica sa...

Åh den var jättesöt! Min favorit var annars T-shirten den var superfin och passar bra till både kille och tjej!

erica@stocksjo.se

evamar sa...

Jag gillar den här men också ballerinaklänningen med samma mönster.

PS. Jag länkar såklart:

http://evamar.blogg.se/2010/april/bodysuit-16-april.html

Ylva sa...

Jag gillar Snaily-byxorna :D

Hoppas verkligen på tur, superfina kläder!
Kram

choklad@gmail.com

Kathrine H sa...

Min favoritt må være "Omlottbody med mönstret Snaily"! :o)

kirsebaerlivet@gmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag är med! ;-)

Min Zizoo favorite är ballerina klänningen med "Snaily" mönster.

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/april/tavling-hos-agnes-2.html

Kram,
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Kawwe sa...

Åh, vad perfekt! Vi har massor av små söta kläder till vår nyfödde son som vi fått, men nästan inget i stl 62/68.... så detta skulle verkligen sitta perfekt :D

En av favoriterna på sidan är nog linnet med Snaily-mönstret!

Håller tummarna!
kawwe@hotmail.com

Kawwe sa...

Åh, vad perfekt! Vi har massor av små söta kläder till vår nyfödde son som vi fått, men nästan inget i stl 62/68.... så detta skulle verkligen sitta perfekt :D

En av favoriterna på sidan är nog linnet med Snaily-mönstret!

Håller tummarna!
kawwe@hotmail.com

Annmi sa...

Jag vill vara med ♥
Gillar Bodysuit med mönstret Snaily Bäst!!!

annmi.eriksson@hotmail.com

*Kraaaam*

Anonym sa...

hejsan jag tävlar gärna.
favvis är ballerinaklänningen.
kram sanko

sandra_fors93@hotmail.com

Anonym sa...

tja. favorit är Ballerina klänning med mönstret Snaily.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

linda sa...

hej hej jag vill absolut vinna en liten ballerina åt min ballerina. den klänningen var urgullig.

håller tummarna.

kram linda

Anonym sa...

Vad söt bodysuit!! Min favorit är ballerinaklänningen men skulle bli lika glad om jag vann denna söta.
/maandiiis@live.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam