torsdag 29 april 2010

» gammelmormor

IMG_3458
Liam pustar ut efter en massa bus!

Min morgontrötta gullebulle gav sin (lika morgontrötta) mamma sovmorgon idag – urhärligt!

Klockan tolv var vi framme hos gammelmormor i Broakulla. Vi åt pepparkakor, lekte och buggade till Lasse Stefanz. Sen kom gammelmormors syster Ingela, hennes gubbe Pär och dottern Ellinor. Inte nog med det – min mamma och lillebror kom också. Fullt hus med andra ord. Gammelmormor bjöd på fika; frallor, ostkaka med grädde, glass och tårta! var man inte rund om magen innan så är man det nu!

Simon har precis gett sig iväg till fabriken där det ska jobbas under kvällen. Han fick börja lite tidigare idag (jobbar natt annars) så han kommer hem redan vid midnatt. Sen har vi helg hela familjen!

3 kommentarer:

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Fina ögon Liam har :)

Amanda sa...

Skönt med lite extra ledigt till denna helgen! Kan inte fatta att vi snart går in i maj!?

Jättefin bild på sötisen! ^^
Han så otroligt fina ögon!
Kram

sandra sa...

ååh vilken sötnos !!!!! =) =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam