lördag 10 april 2010

Tävling: SUH 925

SUH 925 erbjuder exklusiva silversmycken och namnsmycken i rena, enkla och mjuka former. Ett smycke från SUH 925 skall andas personlighet, tidlöshet och stilren design. Alla deras smycken görs i äkta silver och tillverkas för hand i deras egen smedja.
I butiken finner du ett flertal silversmycken och namnsmycken där du kan välja din personliga text, allt för den unika känslan att bära ett smycke i silver som är gjort just för dig! Du kan också själv påverka hur ditt smycke skall se ut, genom olika val och tillval. Välj mellan ett smycke som sticker ut eller ett som är mer diskret, allt för att passa till just din personlighet!

I denna tävling har du chansen att vinna ett presentkort på 350:- att handla för i butiken! Kanske något till dig själv eller till någon du tycker om?

SUH925 01 Jag tävlar om ett presentkort på 350:- från SUH 925.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vad du skulle köpa för presentkortet hos SUH 925. Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas lördagen den 24 april klockan 21:00! Lycka till allihopa!

71 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle köpa Kulkedja 45 cm med ett vinbär i form av en agatkula och ett handsågat vinbärsblad i silver.

http://gratistokig.blogg.se

Annika sa...

Jag vill ju vara med såklart :) Har länkat också, här:
http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/suh-925-agnes-244.html

Skulle jag vinna så skulle jag nog välja Armband Silverkedja med artnr Arm_Länk

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara med =)
Skulle köpa Namnsmycke Klassisk namnbricka...

Veronica
veronica_134@hotmail.com
http://www.virresblogg.blogspot.com/

Anonym sa...

Vill absolut vara med :)
Tyckte det 4 cm breda armbandet i hamrat utförande med små sötvattenspärlor var underbart! Det skulle jag välja :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

MAMMAFIA sa...

Jag vill också vara med! Kan knappt välja, det var ju massa fint!
Men ringarna Love och Hope var fina, dom skulle jag jättegärna vilja ha =) Hoppas på turen! Kramis!/Fia
fia@mammafia.com
www.mammafia.com
(har bytt domännamn)
Tipsar om tävlingen på min blogg också, ska fixa en bild och så nu!

Annmi sa...

Jag Önskar Vinna det..
Namnsmycke Klassisk namnbricka
med ♥ & namn på...

annmi.eriksson@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag skulle jag köpa Springtime Halsband.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/24-april-vinn-presentkort-pa-350-fran.html

care69(at)live.se

cammie sa...

Om jag vinner skulle ja nog välja Örhängen Vänster/Höger =) jätte fina! håller tummarna. mail:cammie85@hotmail.com

MammaTessan sa...

Jag är med och tävlar.
Och ja skulle vilja ha Artikelnummer: Örhängen_Hjärtan
MammaTessan@Live.se

Erica sa...

Glömde förstås epost-adressen, erica@stocksjo.se

// Erica

Erica Sö sa...

OM jag nu skulle ha så tur att jag vann tror jag att jag skulle köpa Namnsmycke med en välvd namnbricka men förmodligen skulle jag få beslutsångest in i det sista...


Har bloggat om din tävling!

chanette sa...

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-fran-suh-24-april.html

jag skulle valt--Silverörhänge med text

rå snygga

chanette_s@hotmail.com

DeadUntilDark sa...

Skulle jag vinna så skulle jag köpa detta vackra namnhalsband. http://suh925.se/default.aspx?main=smycken&sub=namnsmycken&item=namnsmycken_NamnbrickaSidan

Länk finns här:
http://deaduntildarktavlar.blogspot.com/2010/04/suh-925.html

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag gillade den justerbara poesiringen

Jag har tipsat om tävlingen här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/suh-925.html

info@annakarlsson.se

johanna sa...

Jag är med och om jag vinner så köper jag en "Justerbar Poesiring"
kram! :)
js-ch@hotmail.com

ew sa...

Jag skulle välja herrarmband med bricka och ge det till min sambo på våran årsdag.. /Emelie (emeliewennberg@hotmail.com)

Elin J sa...

Klart jag vill vara med och tävla!

Jag skulle köpa Namnsmycke med en välvd namnbricka på!

Annica sa...

Jag skulle köpa mig Silverberlock rosa/brun och Berlockhänge Pärlor ;) sen skulle jag säkert köpa något mer, men det var det jag ville köpa allra först ;)


bloodsband@live.se

signe sa...

Jag skulle nog köpa halsband "Form"

signeholmgard@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Jag vill vara med.
Springtime Halsband skulle jag köpa om jag vann. Nu håller jag mina tummar :)

Kram Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com, har ej blogg)

Jeanette sa...

Vilken fin tävling!
Jag skulle välja ett halsband med välvd namnbricka till min guddotter Matilda som fyller 2 år nu i maj. De bor så litet så fler leksaker har hon inte plats med =)

jeanette_swardh@hotmail.com

Linnea sa...

åh, va kul! Jag vill jätte gärna vara med och tävla :)
Om jag hade turen med mig och vann denna tävling skulle jag nog köpa "namnsmycke sidan" , skulle nog skriva in min pojkväns namn där. Var så gulligt med hjärtat längst ner också :)

Linnea sa...

oj, glömde min mail!

linneea_93@hotmail.com

Linda sa...

Hejsan!
Jag hittade ett Namnsmycke, Brickarmband, som bara var så läckert! Det med sonens namn vore underbart o bära varje dag! /Linda

Cassandra sa...

Hejsan, till att börja med jätte fin blogg! Och självkart vill jag vara med i din tävling här kan du hitta länken: http://casshh.devote.se/blogs/4445231/presentkort-hos-suh-925.htm

Och om jag vann så skulle jag jätte gärna vilja ha Justerbar namnring med texten Cassandra, för att jag tycker själv att mitt namn är fint & jag gillar att det är så personlgt:)

Cina sa...

Det skulle få bli det stora namnhalsbandet ( med stor bricka ) med plats för alla mina tre älsklingar !

Anonym sa...

tja jag vill gärna vinna och då köpe jag Poesiring Smal.

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

Anonym sa...

hej! jag vill vinna för att jag ska kunna köpa den smala ringen med namn på=)
kram sanko / sandra_fors93@hotmail.com

linda sa...

hejsan jag är absolut med.
favoriten är Namnsmycke Smal ring och den köper jag om jag vinner.

kram linda
fors_linda@hotmail.com

Hoppas sa...

Hej, trevlig tävling. Jag skulle köpa en justerbar poesiring om jag vann ett presentkort.
kram.

solig2@gmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Om jag vann skulle jag vilja ha "Hamrade silverörhängen på stift" de kostar exakt 300:-
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com
hansmunmotminhud.blogg.se

Emma Johansson sa...

Hej :) Jag är med och tävlar! Om jag vann skulle jag nog köpa "Namnsmycke Brickarmband".

Emma
thesan89@hotmail.com

linda sa...

Vill absoluta vara med och tävla och jag skulle köpa ett barnarmband i silver med namet Maja på

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-ett-presentkort.html

Kram Linda

linda sa...

Glömde skriva min mail så den kommer här

Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Amanda sa...

Jag skulle köpa namnsmycke sidan. Skulle såklart ha Ludwigs namn på och jag skulle ge det till Ludwigs pappa.

Har också länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavling-presentkort-suh-925-244.html

Hoppas på tur! ♥
creyla@live.se

Elin sa...

Jag vill självklart vara med och skulle jag vinna så köper jag "Armband Silverkedja", eventuellt tillsammans med någon passande berlock. Hade varit jättefint nu till sommaren...

Jag länkar på min blogg: http://imsevimsevass.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/24-april-presentkort.html

Nu håller jag tummarna och önskar dig en fortsatt bra dag!

madeleine sa...

Hejsan! Va kul du ville vara med i min tävling, självklart vill jag vara med i din också! Och om jag skulle vinna skulle jag beställa ett Princesshalsband till min lilla prinsessa som är 9månader, Hon är ju verkligen en prinsessa Leia! Självklart länkar ja också i min blogg.. http://myddis.blogg.se/category/tavlingar.html

evamar sa...

Jag är gärna med och har såklart länkat:

http://evamar.blogg.se/2010/april/presentkort-24-april.html

Om jag har turen att vinna väljer jag en Poesiring. Det är precis min stil.

kristinh sa...

Om jag skulle vinna skulle jag köpa ringen Nugget! /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Klart att Tant är med o tävlar! O det smycket som jag omg föll pladask för var "Halsband Liv & Lust" - jättefint, helt i min smak!

Har länkat hos mig: http://uj76.blogspot.com/2010/04/tant-hoppas-pa-tur.html

Namn: Ulrika
Mail: uj_76@hotmail.com
Blogg: uj76.blogspot.com

Victoria sa...

Om jag vinner vill jag ha namnsmycke sidan.
Har länkat på min blogg
http://vgt.blogg.se/2010/april/presentkort-24-april.html

victoriagron@telia.com

Kimmi sa...

Om jag vinner skulle jag nog vilja ha ett namnsmycke. Armbandet som ligger bland Nyheter var vackert (http://suh925.se/texttalk.html)

Har länkat till tävlingen här: http://asiktskanonen.se/2010/04/13/smycke-fran-suh925-24-april/

trelleborg [@] home.se

ANNIKA sa...

Så mycket fint.Jag skulle köpa silverring" Nugget"
Hoppas nu på lite tur...
gustafsson.57@hotmail.com

Erica sa...

HEllo :) jag är med och tävlar. om jag skulle ha tur denna gång o vinna så skulle jag vilja köpa ringarna "Love" och "Hope".

Lisa och Rasmus sa...

jag vill vinna mer än gärna =)) som alla andra tror jag!

jag skulle absolut välja namnsmycke rak.. den e riktigt snygg

twilight_gbg@hotmail.com

//Lisa och Rasmus

Anonym sa...

Jeg ville kjøpt "Namnsmycke Sidan". :-)


Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

Jessica sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle köpa ett halsband - namnsmycke med min pojkväns namn inristat i, för visa att jag alltid kommer att älska honom! Därför vill jag vinna.


Jessica
jessii7@hotmail.com

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar...skulle nog köpa ett barnarmband i silver till vår dotter =) perfekt 4-års present!!!
Håller tummarna =)
Mvh
Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Gabbies sa...

Om jag vann skulle jag köpa Namnsmycke Bred ring. Länge velat ha just den ringen och med presentkortet får jag råd =)

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar :-)
Om jag vann skulle jag nog köpa "Namnsmycke Hjärta"

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/april/tavling-hos-agnes-3.html

Kram,
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Carro sa...

Jag är gärna med

Skulle köpa Namnsmycke Sidan med sonens namn på. Jättefint och något jag saknar.

Carro
griffelfot@telia.com

Sara Nyquist sa...

Gud vilken rolig tävling! :)

OM jag skulle vinna skulle jag köpa Namnsmycke Sidan hos SUH 925 och på den skulle det stå min dotters namn på dvs. Ewélinn :)

Jag har länkat i min blogg :)
http://saramargaretaveronica.blogg.se/2010/april/100417-1.html#comment

Pernilla sa...

Jag skulle köpa halsbandet Porla!
Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/04/silversmycken-244.html

Sara sa...

har svårt att bestämma vad jag skulle köpa. Tror det blir ett namnhalsband Sidan.

har länkat :)

kram

Johanna sa...

Hej :)

Är jätte gärna med och tävlar. Om jag vann skulle jag köpa Namnsmycke Sidan för presentkortet.

Hoppas jag vinner!! :D

Min epostadress: snuttishannis@hotmail.com

Kram

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilket fint pris! Jag skulle använda presentkortet till att köpa en Poesiring med texten lycka. Älskar silver, så nu håller jag tummarna!

Kristin sa...

Jag skulle använda presentkortet till att köpa Herrarmband Tube till min älskade sambo som snart kommer hem efter 7 månader praktik i USA :D

Sofia - mamma till Levi sa...

Åh vilken underbar tävling!

Om jag vann skulle jag rista in min sons namn på "Namnsmycke Brickarmband" (lägga till resterande 200 :- själv), för det var så fint!

Länkat:
http://sofiahivall.blogg.se/2010/april/jag-tavlar-3.html

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag vill gärna vinna och köpa Namnsmycke Berlockhalsband :) mail: johannavictoria_@hotmail.com

Cherrie sa...

Jag skulle jätta gärna vilja vinna! Det finns så mycket fina saker. Skulle vilja ha ett armband och ge till min systersbarn när hon föds. Då kommer jag vara mer säker på vad jag skulle välja! :)

KisseGirl sa...

om jag vann skullel jag göra namnsmycke rak med namnet lukas då jag redan har Filip och självklart skulel jag vilja bära båda barnens namn kring halsen :)

Kristina
kisse_girl@hotmail.com
http://kissegirl.bloggagratis.se

Anita sa...

Jag skulle välja en välvd namnbricka å ha min sons namn där.
De är så snygga.
miros79[at]hotmail.com

Nina sa...

Jag vill vara med och tävla :)
Om jag vnn så hade jag valt en ring med min makes namn på, vi firade nyss vår 4årsdag så det hade vart passande :)

Anonym sa...

Hejsan!

Åhhh vilka söta saker! jag vill gärna vinna Alfons Åberg Babyjeans med mudd str:86

Jag är en ung ensam mamma med 2 barn,som studerar för att få ett bättre liv åt mig och mina pojkar! Det är inte alltid lätt att få ekonomin att slå till, och därför kunde det vara kul att vinna lite nytt till min yngsta!

Anonym sa...

Hejsan!
Jag skulle gärna vara med och tävla!Om jag vann skulle jag vilja ha barn armbandet, med namn ingraverat! Till min lila son!
jenn2you@hotmail.com

Liams mamma sa...

Jag skulle valt namnsmycke sidan med min sons namn på!

Jessica (Liams mamma)

Mari sa...

Jag skulle köpa barnhalsbandet med rosa mockahalsband, men inte till nåt barn utan mig själv för jag tyckte att det var så sött!

Unknown sa...

Hej, jag skulle absolut välja ett halsband, Kollektion FIORI eftersom det var väldigt vackert. /Pia

S sa...

här är mitt blogginlägg: http://taboute.blogg.se/2010/april/agnes.html

om ja van så skulle ja köpa en fin armband dör 299kr: http://suh925.se/texttalk.html

email: scs94@live.se

Cecilia sa...

Jag har inte köpt smycken på jag vet inte hur många år så jag blev förtjust i flera favoriter, men jag skulle nog köpa silverkedjearmbandet om jag hade turen att vinna presentkortet!
/Cecilia
trasselsudden_(at)hotmail.com

Anonym sa...

Åh jag vill gärna vara med och tävla! =) Om jag vann så skulle jag gärna vilja köpa "halsbandet av handgjorda silverstavar. Längd runt halsen ca 42 cm. Avslutas med en stor rosenqvartskula"! =)

Här är min mailadress: JessicaCangren@hotmail.com

Hoppas på tur!
/Jessica

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam