lördag 17 april 2010

» sockerkick?

IMG_2946
Liam i sin fina pyjamas och snuttisarna i högsta hugg!

I skrivande stund nattar Simon Liam. Han har varit en riktigt lekig och skuttig ikväll! Ett tag trodde Simon att jag gömt godis i hans kvällsmat eftersom han var så himla tokbusig! Men han var nog bara lite övertrött, gissar jag.

Vi har haft en mysig lördagskväll. Ätit gott, myst och bara tagit det lugnt! Precis som det ska vara. Nu antar jag att det blir en film eller något inspelat på tv och sen en runda spader med sambon innan läggdags!

5 kommentarer:

Sara - Thaison sa...

Är det inte konstigt. ibland får de en grym energi och visar inga tecken på trötthet. Viktor var uppe länge igår (nästan 22) och trots detta vaknade han 06.30.

kram

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Vilken toksöt pyjamas!
O det är klart att lille Liam blir hoppig o skuttig när han är en liten "tiger" ;)
Hoppas att han sovit gott inatt sötisen!
Kramar

snart pappa sa...

En söt liten pyjamas han har :) Vårt mirakel är beräknat den 1 augusti, och det är 6 dagar innan jag fyller 25 år. Så det kommer bli en fin present om det går lite gran över tiden :D

Anonym sa...

kul att du vill vara med! lycka till och ha en fin dag =)

cammie- tuschaa

Vicky M sa...

hey!

kul att du är med och tävlar om det 250kr presentkortet. Lycka till!

http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/04/ny-tavling-myheartse-250kr-presentkort_13.html

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam