måndag 19 april 2010

50% rabatt hos cb kids

CB Kids inlägg

Får två år sedan smygöppnade cb kids butiken och det vill dom fira med ett erbjudande som gäller april ut. I butiken finner du märken som Geggamoja, Gangstar, JNY Design, Zizoo, Liandlo och många, många fler!

Om du handlar för minst 500 kr till ordinarie pris så får du 50% rabatt på din order!
(Gäller ej SULMAN gummistövlar och Röda Hund sommar).
Dessutom får du en rabattkod som ger dig 30% rabatt på din order om du beställer mellan 1 maj och 1 juli 2010.
För att få rabatten måste du välja förskottsbetalning eller faktura.

Kika in under mina Rabatter/Erbjudanden för att ta del av fler koder.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam