torsdag 8 april 2010

» trädgårdskatter och badankor

IMG_2220 Fina t-shirts från Snoffs Design

Det andra paketet som kom idag var från gulliga Anna på Snoffs Design. Hon hade skickat t-shirtsen “Trädgårdskatter” och “Badankan”. Så himla fina och somriga! Är nöjd och Liam kommer bli fin i dom! Tusen tack snälla Anna!

Du har väl förresten inte missat tävlingen i samarbete med Snoffs Design och Skummis? Den avslutas på måndag och du har chansen att vinna en egen valfri favorit från butiken! In och delta!

5 kommentarer:

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Så fina!
Satt o tänkte klicka hem en tröja till Edvin o en body till bebisen i mönstret "Trädgårdkatter"...så himla fin o Edvin skulle älska den en liten kattkille som han är :)

Du får berätta sen hur dom är i kvaliten o i strl, för jag måste nog köpa dom iaf ;)

Kramar

Unknown sa...

Så fina bilder du tar!

Denise sa...

sv: tack så mycket :D :D

Therese sa...

Håller med att de ser ut som somriga tröjor. Åh nu längtar jag efter värmen!

Robert Levinsson sa...

Söta! =)

Babykläder med badankor på är precis vad jag är ute efter.

Vi har badankor och en del andra söta babykläder, nappflaskor m.m. om ngn är intresserad.

www.iduck.se.

Ha det gott i vårsolen!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam