måndag 26 april 2010

» solig promme

IMG_3370 Diesel och Liam på promenad!

Vi är hemkomna från en promenad i det soliga vädret. Helt galet varmt ute och så fläktar det alldeles lagom. Härligt.

Liam fick stanna hemma från dagis idag. Han har hostat hela natten och det vore onödigt att smitta ner de andra barnen. Dock är han på väldigt bra humör. Den där busungen som inte syntes till igår är tillbaka med andra ord. Inte alls lika trött och ledsen som han varit i helgen. Så kanske går det på rätt håll? Kanske blir det dagis imorgon? Hoppas, hoppas, hoppas.

4 kommentarer:

´MOOOUKI sa...

hello ! Missa inte nu att anmäla dig till veckans blogg.. Sista dagen för anmälning är alltså imorgon. Och vinnaren får en spotlight som lockar fler besökare på din blogg! :)

Missa inte det.. Anmäl dig redan nu. Och hur du ska göra står på min blogg, inlägget längst upp!:)

eftersom du har en fin blogg så har du nog chansen att vinna då din blogg lockar läsare :) Och via priset så får du dubblet med läsare.

Kram / Mooukii.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Härligt med en promenad! Hoppas han är redo för dagis i morn då :)

Therese sa...

Vilken fin hund!

Martina sa...

Åh. Ser så mysigt ut med både hund och barn! :) Vill också ha hund.. men får nog vänta lite.

(Hittade dig hos en annan bloggare) :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam