tisdag 27 april 2010

» utmaning

Jag fick en rolig utmaning av Virre som jag nu tänker anta!

Blogg jag läser först:
Den första i ordningen på Bloglovin’. Nyfiken på vilka? Kika här!
Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Sånadäringa kändisbloggar. Kissie, Blondinbella och Kenza. Inte mitt forum om man säger så!
Kändisblogg jag följer:
Nada! Innan jag själv började blogga besökte jag ofta Katrin Zytomierska men idag känns det bara no, no, no.
Mest kända bloggare jag sett IRL:
Ehm, gills David Elm? En gammal god vän till sambon min. Och så är han fotbollsspelare i Fulham!
Första bloggen jag började följa:
Om man bortser från Katrin så var det först och främst mina fina damer från föräldragruppen, Malin och Bagerskan!
Bloggare jag beundrar och varför:
Det finns så många! Speciellt de som skriver direkt från hjärtat. De (inga namn nämnda) som målar upp vardagen som sockersöt prinsessaga går helt bort. Ingen är perfekt! Jag kan erkänna att jag inte skriver om varje gång sambon och jag bråkar, de gånger jag sliter mitt hår när Liam inte vill sova eller när jag är på väg att adoptera bort hundfan. Men jag målar inte upp mig som en perfekt mamma, sambo eller matte – för det är jag inte.
Fördelar jag fått tack vare bloggen:
Den största fördelen är att bloggen ger Liam så mycket, att han en dag kan läsa om allt vi hittade på och se allt ur mina ögon. Det var ju av den anledningen till att jag började blogga, som en dagbok för hans skull!
Då hatar jag att blogga:
När jag inte har någonting att skriva blir jag galet frustrerad. Sen har jag ännu inte lärt mig att ge fan i att blogga istället för att skriva ett skitinlägg. Ska bli bättre på det!
Då älskar jag att blogga:
När jag får respons på det jag skriver, fina kommentarer och söta komplimanger till Liam.
Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet:
Edvinsmamma!

Nu utmanar jag följande (om ni vill):
|Alexandra|Annmi|Bagerskan|Carolina1979|Cecilia|Creyla|Edvinsmamma|Emma|Eve|Lindisen|
|Malin|Mamma|Muppsan|Nadde|Petra|Plutten|Rosakoriander|Thaison|Therése|

3 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

;)

Amanda sa...

Vilken rolig utmaning! Den ska jag ta mig an sen när jag får en stund över...för mig själv. :)

alexandra sa...

rolig utmaning klart jag delar.. :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam