måndag 19 april 2010

Tävling: GOBLIgobli®

Hos GOBLIgobli® finner du handsydda och unika accessoarer för småbarnslivet. De mysiga filtarna, populära vagnshjärtanen och färgsprakande scarfsen är bara lite av det du kan hitta i butiken!

I denna tävling har du chansen att vinna valfria varor till ett värde av 200 kronor! Fraktpriset står GOBLIgobli® för! Självklart kan även vinnaren lägga till mellanskillnaden om dyrare vara önskas.

  Gobligobli 01
Jag tävlar om valfria varor från GOBLIgobli®.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vad du skulle välja för varor från GOBLIgobli®. Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas måndagen den 3 maj klockan 21:00! Lycka till allihopa!

84 kommentarer:

Amanda sa...

Vilken rolig tävling! Jag måste ju såklart vara med. ;)

Jag skulle välja vimplar kattodott till Ludwigs rum. Blev verkligen helt tokkär i dess. SÅ fina!!

Jag har såklart länkat:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavling-valfri-vinst-gobligobli-35.html

Hoppas på tur! ♥

Kristin sa...

Jag skulle välja två iDrool-scarfs i olika fina mönster =)
*hoppas hoppas*

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Klart jag vill vara med =)

Skulle välja två super fina Idrool-scarfs.

Hoppas på tur =)

AnnapåGrönkulla sa...

Himlars vad mycket fint dom hade! Gillade typ allt =) Men det skulle bli rosa vimplar till lillans rum och så skulle jag nog lägga till lite och köpa ett hjärta att hänga på barnvagnen.
Håller tummarna som vanligt!
acwse(at)hotmail.com

Johanna mamma till 2 prinsessor sa...

Vad roligt jag är gärna med på denna tävling. Om jag vann så skulle jag välja Barnvagnshjärta och möjligtvis en mössa hade velat välja 2 av varje om jag haft den chansen en till vardera barn liksom :)
länkar så klart också på min blogg: http://johannamadeit.blogg.se/2010/april/gobligobli.html

Johanna
icegirle19@hotmail.com

MAMMAFIA sa...

Älskar deras sortiment!
Har ett vagnhjärta redan. Jag skulle välja en vimpel. Kunde inte bestämma vilken; det fanns så många fina! Måste jag välja nu så Candy =)
Hoppas på turen!
(Länkar från min sida, ska fixa nu!)
Kramis
/ Fia
fia@mammafia.com
www.mammafia.com

emilie sa...

Vilken rolig tävling ! Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha filten "viloläge 2.2" om det går, såg nu att det blir över 300 kr med frakt. annars vill jag ha den snygga och stilrena "plug-in" med röd-vit text :) har ingen blogg så kan tyvärr inte länka :P men jag ska berätta om tävlingen för mina kompisar !

emiliehaapala@hotmail.com

Sara - Thaison sa...

Jag vill vara med och tävla om vimplar till kidsens kommande rum. Kan inte bestämma vilken färg då jag inte bestämt färgen på väggen ännu :) Vinner jag så får jag fatta beslutet, snabbt.

kram

Lee sa...

Om jag vinner då skulle jag vilja ha:
iDrool
Limevitrandig, lime fleece

:D


ettlee@hotmail.com

Anonym sa...

Viloläge 1.6 skulle jag vilja ha. finfin. martina_holst@hotmail.com

Camilla sa...

OM jag skulle vinna hade jag beställt de tokröda vimplarna som skulle bli så snygga på dotterns rum.

http://tiptoe-camilla.blogspot.com/
taidocamilla@gmail.com

emeliewennberg@hotmail.com sa...

Hej.. jag skulle välja ett barnvagnshjärta med egen vald text :)

Anonym sa...

Hejsan!

Jag vill gärna vara med och tävlar, om jag vann skulle jag köpa en "Babyfilt Sleepy" Så underbara :-)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/april/tavling-hos-agnes-5.html

Kram,
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Annika sa...

Ååå vilken tävling!!! Jag blev vrålkär i flera saker, men OM Jag skulle ha turen att vinna skulle jag förmodligen vilja ha en scarf med djungelmotiv! :) Dom är såååå charmiga!! :)

Har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/valfri-vinst-gobligobli-agnes-35.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se
http://nilssonpettersson.blogg.se

En Mölnbobos Liv - Melvins Mamma sa...

Jag gillar verkligen babycap petrol, supercool mössa.

Jag är gärna med, har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/gobligobli.html

Onomak sa...

Jag skulle vilja vinna Vimplar Candy =)

info@onomak.se
http://onomak.blogspot.com

TRI o MAR sa...

Kanonfina saker!! Svårt att välja men jag blev lite egoistisk för engångs skull och skulle välja ''Kasse Easy Frosty''.

Helena
http://triomar.blogspot.com/

Fröken Fräken sa...

Så mycket fint - så svårt att välja! Jag skulle dock välja någon av babyfiltarna, troligen Viloläge 2.2, för den är kanonfin! Självklart skulle jag lägga till de pengar som behövs.

Anonym sa...

Klart man vill vara med, GOBLIgoblis grejor är ju jättefina. Skulle ha svårt att välja mellan filt och napphållare...

Länkar i bloggen./Carro

Linda sa...

hmm, en sak för ett värde av 200. det blir svårt. då måste man ju kunna vinna saker till ett värde av 200 ;-) vinner jag så önskar jag mig en Plug-In Orange med svart text (napphållare) och en iDrool i djungeltrikå.

linda @ volatile.se

chanette sa...

Sleepy Animals--gilla jag bäst

http://darkbarbie.blogg.se/2010/april/vinn-hos-agnes-3-maj.html

chanette_s@hotmail.com

Cathy sa...

Jag tar chansen:-)

Jag skulle antingen välja en mössa eller ett hjärta med söt text:-)

Har såklart länkat från min blogg:
http://fourkids.blogg.se/2010/april/tavlar-31.html


E-mail:
johansson-77@live.se

*hoppas hoppas*:-)

Sofia - mamma till Levi sa...

Bra tävling :) Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha en en fräck Idrool till min son :)
lämkat:http://sofiahivall.blogg.se/2010/april/jag-tavlar-3.html

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag vill gärna vinna och skulle då välja att köpa några scarfs, så fina! Mail: johannavictoria_@hotmail.com

Anonym sa...

Helt underbara saker!
Svårt att välja...men jag skulle nog ta en filt (o lägga till lite pengar) underbara färger på mysiga filtar. Precis vad liten bebis önskar :)

Mail: elinteg@hotmail.com
Länk till tävling: http://edvinsmamma.wordpress.com/2010/04/20/tavlar-o-hoppas-pa-tur/

Annica sa...

Cappello Landskap (mössa) skulle jag verkligen köpa till min kompis barn och sen hann jag inte kolla mer eftersom jag måste rusa till dagis och gymmet nu. :D


bloodsband@live.se

Husfrun på landet sa...

Ja jag vill gärna vara med i denna tävlingen. Om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha en filt, viloläge :) dom är så coola.
Jag lägger upp en länk i min blogg :)

litenpumla(snabel a)gmail.com

Elin J sa...

Klart jag är med, och jag bara älskar Sleepy Animals =)

*håller tummarna*

Anonym sa...

Jag deltar! Jag gillar verkligen "Lilla Hjärtat RÖR MEJ INTE!".
Nu håller jag tummarna. Tack för att också vi utan blogg får vara med.

Kram Sandra
(santtu_nyberg@hotmail.com)

josefin 19 och gravid sa...

Jag skulle välja en scarf från idrool samt ett vagnshjärta där de står "liten goding"
http://mammaspriins.blogg.se/2010/april/annu-en-tavling.html#comment

Erica sa...

vann jag skulle jag få grym beslutsångest för där fanns massor som jag fick ha-begär till!

MEN jag tror det hade slutat med en filt Sleepy men färgkombination oh vad svårt kanske den brun-vita?

Här har jag tipsat om din tävling i alla fall:
http://ericatavlar.bloggplatsen.se/2010/04/20/2862835-tavlar-hos-agnes-om-250-kr-hos-gobligobli-avslutas-3-maj/

Håller tummarna!

Erica

Anita sa...

Det finns så mycket fint att det blir svårt att välja. Men jag är lite småkär i hennes filtar, så det skulle nog få bli en sleepy filt.
miros79[at]hotmail.com

Linda sa...

Vilken härlig tävling. Älskar hennes hjärtan till vagnen men har köpt till alla med bebisar.. Så om jag vann skulle jag välja varsin superfin mössa till son/dotter..

cammie sa...

Vimplar Kattodott var super söta! Skulle välja den varan. min mail: cammie85@hotmail.com .

Anonym sa...

Oj vad mycket fint det fanns!!! Svårt att välja ut en favorit...men jag skulle nog köpa:
- PlugIn svart m grön text
- Scarf turkos med moln
Sedan skulle jag lägga till för att köpa en underbar filt med...antagligen En sleepy friend eller viloläge turkos med moln...

Hoppas på lite tur här =) Så inte notan blir så dyr ;)

Mvh
Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Karolina sa...

Naturligtvis vill jag vara med och tävla om finfina grejer från gobligobli, en av mina favoriter bland sybloggarna! Jag skulle nog helst av allt välja en babyfilt (och lägga emellan lite, om det går bra), Sleepy Sosweet. Självklart länkar jag till denna tävling i min blogg.

Karolina sa...

Hoppsan, glömde visst mail- och bloggadress! karolinahagglund@msn.com och bloggen vilde-valdemar.blogspot.com

Linda sa...

Hejsan!

Skulle jag vinna så skulle jag välja ett vagnshjärta till min systerdotter med hennes namn förtås; ANNA-KLARA, samt en snygg scarf i rosablommigt!

Lillan sa...

härliga mönster det finns på allt! skulle gärna vilja vinna 2 skarfar. hellst Gul - bruna apor/lejon, brun fleece & Djungeltrikå, orange fleece


har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/april/valfria-varor-1.html

mail: litenmentuff@live.com

a-Luna sa...

Hej! Jag vill också vara med i din härliga tävling! Om jag vinner vill jag ha en kasse!

Min syblogg finns på: a-luna-a-luna.blogspot.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna en tok-röd vimpel. Jättefina!

kawisen@hotmail.com

Jenny sa...

Vill självklart vara med å tävla...
har redan ett hjärta, byxor å mössa från Mari.. men älskar ju även hennes andra alster... sleepyfiltarna e underbara, lika så dagiskassen e en favvo..

/Jenny

jenny_k2@hotmail.com
länkar även här: http://daxberg.blogspot.com/

kristinh sa...

Jag skulle köpa Babyfilt Viloläge. Jätte fin. /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Nicka sa...

Gud vilka fina grejer! Klart jag ska tävla!

Vinenr jag skulle jag köpa två vagnhjärtan. "Rör mig inte" och "liten tuffing" Coola : ) !

Jag har tipsat på min blogg:
http://virrpannatrollstoft.blogg.se/?tmp=22201017

ha det fint!

Mvh
Veronica Amrén
v.amren@hotmail.com

HenryGirl sa...

ÅÅ äntligen en UNDERBAR tävling! Klart jag måste vara med å tävla! Om jag vinner, vill jag lägga till pengar och få hem en gosig "Sleepy Bubbla" filt. Ja hellst skulle jag vilja ha mer än hälften av alla härliga filtar hon syr. Men man kan ju inte använda så många ju! *ler*

Klart jag länkar!!
www.minmysigavardag.blogspot.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och skulle jag ha turen på min sida så skulle jag vilja ha två barnvagnshjärtan. Jättefina tycker jag

Länkar det gör jag här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-valfria-varor.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Annmi sa...

Jag ÄR självklart med...

Skulle välja två super fina Idrool-scarfs..... ♥

annmi.erikisson@hotmail.com

Liams mamma sa...

Oj vad svårt och väla, men jag tror jag hade valt en filt och lagt till pengar!

Jessica (Liams mamma)
jessi_622@hotmail.com

Mari sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag hoppas på att vinna babyfilten Sleepy Animals.

Jojjo sa...

Jag fullkomligen älskar Gobligoblis hemsida. SÅ snygga och välsydda alster!
Ifall jag fick välja något skulle det bli en orange Plug-in med svart text på. Napparna stjäls av hunden i parti och minut. Dvs när dottern inte tränar kastarmen själv! :)
Sedan skulle jag väldigt gärna vilja köpa en handväska/skötväska. En "Lady Pink" kanske som matchar barnvagnen...

care69 sa...

Jag är med!

Jag skulle välja Kasse Easy i något läckert tyg.

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/04/3-maj-vinn-presenkort-gobligobli.html

Karin sa...

Oj vad kul, det finns ju en massa fint där =)

Jag hade valt några av vimplarna, hade passat perfekt nu när vi ska inreda dotterns rum.

karineriksson@spray.se

Emeli sa...

Jag skulle vilja vinna mössan Babycap Blåblomma och tillhörande scarf, de var så himla fina. Skulle passa utmärkt till min dotter.

Mail: emeli_falk@hotmail.com

Kawwe sa...

Jag älskar verkligen de söta Cappy-mössorna! Skyulle nog välja en sådan, i färgen "Apelsinmoln" om jag vann.

Håller tummar & tår!
kawwe@hotmail.com

Anonym sa...

tja jag skulle välja barnvagnshjärtan och ge till 2 nyfödda vi har i närheten... hade passat perfekt!

mvh jimmy
grob_flyer@hotmail.com

lindet sa...

hejsan barnvagnshjärtan skulle jag välja!

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Cia sa...

Vad många härliga varor :-)

Om jag vann skulle jag välja "Babyfilt Sleepy" som jag kommer ge bort till min dotter som ska få sitt första barn, jag ska bli mormor :-)

Jag har länkat i min blogg: http://cia-b.blogspot.com/2010/04/vinn-valfria-varor-hos-gobli.html

CiaB@telia.com

Anonym sa...

Hej!
Jag vill vara med, älskar barnvagnshjärtana så jag hade valt ett sådant!

Mvh Hanna

samuelsson79@hotmail.com

Stina sa...

Jag är med! Om jag vann önskar jag mig vimplar Snöstjärnor!

Har länkat här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/04/3-maj_28.html

KRAM Stina

Ylva sa...

Älskar de söta Cappy-mössorna, och skulle därför välja ett par sådana! :)

choklad@gmail.com

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Jag skulle vilja vinna två napphållare!

jenny sa...

Jag skulle välja 2 st napphållare. Råläckra!

jenny.johansson1@gmail.com

Ragnhild sa...

Jag skulle välja en av de söta Cappy-mössorna... eller två :)


ragnhild.winbck@telia.com

Linda sa...

Självklart vill jag vara med i denna tävling.

Det finns så himlans mycket fint hos gobligobli men skulle jag vinna skulle jag välja två idrool-scarves till vår kommande lilla tjej :)

Namn: Linda Skoglund
Mail: skoglundlinda@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg vil gjerne være med og vinner jeg vinn jeg ha 2 stk iDrool Turkos - bruna apor/lejon, brun fleece.

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Hej!

Nybliven mamma sedan 6 veckor och har precis börjat bekanta mig med alla dessa sybloggar. Hittade Gobligis sida för några veckor sedan och har suktat efter sleepy-filtarna sedan dess, så jag skulle definitivt lägga till och köpa en sån (eller kanske två...).

Ingen blogg tyvärr (...ännu i alla fall, men börjar bli allt mer sugen). Berättar för de jag känner, och säger att de måste skynda sig, snart måndag.

Kram och tack för en rolig tävling!
/Li

li_jalmsell@hotmail.com

Linda sa...

Hej skulle jag ha turen att vinna så skulle jag köpa ett hjärta & en scarf till mitt egna lilla hjärta =)

länk: http://jagtavlarhos.blogg.se/2010/may/35.html

kram Linda

Linda sa...

oops glömde mailen: linlar78@spray. se

Fangoria sa...

Tävlar gärna!!
Jag skulle nog välja en Sleepy filt, och lägga till mellanskillnaden själv =)
Har länkat:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/05/200-kr-fran-gobligobli-hos-agnes.html
Hoppas på vinst!!

Mail: sleeper81@hotmail.com

Linda sa...

Om jag vann skulle jag välja "Vimplar Candy" till Nova,samtidigt som jag skulle passa på att köpa en "Vimplar Snöstjärnor" till storebror Milian :)

Mail: blaha_@hotmail.com

Länkat på min blogg; http://miliannova.blogg.se/2010/may/gobligobli.html

Kram Linda

Anonym sa...

Hej
Jag vill vara med i tävlingen. En mjuk och fin filt är precis vad min baby som föds i juni behöver, så jag skulle köpa filten sleepy animals.

Malin L
malinlofving(at)gmail.com

evamar sa...

Bland allt det fina tror jag att jag väljer Vimplar Snöstjärnor.

PS. http://evamar.blogg.se/2010/may/valfria-varor-3-maj.html

Mamma Mia sa...

skulle vilja vinna en filt sleepy man får ge lite emellan men de var ju så fina, ska fundera vilken färg i fall jag har tur att vinna ,ramiz

ellinor s sa...

Jag skulle beställa hem två stycken scarfs (iDrool), dom verkar super smarta!
1. Blå - blommor, grå fleece
2. Rosa - svarta stjärnor, svart fleece

SJälvklart har jag tipsat också:
http://tavlingsprotokoll.blogg.se/2010/may/valfria-varor-3-maj.html

ellinor@stehlin.se

Stella sa...

Jag gillade vagnshjärtat "rör mig inte"
Det hade jag valt om jag vann.
Mössorna var också jättefina!

stellaskoog@hotmail.com

Anonym sa...

Är med och tävlar. (:
Skulle vilja vinna två st scarfar, den ena i blå med apor och lejon, och den andra i vit med hjärtan.
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com

Geshiia - Mamma till två pojkar sa...

Jag är gärna med och tävlar. :) Vinner just jag skulle jag välja Vimplar Kattodott eller Vimplar Tokröd. Jättesnygga!


Länkat: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2010/may/35-gobligobli.html

Tova sa...

Jag skulle vilja vinna ett par söta barnvagnshjärtan :)


Kram Tova
ectricgirl@yahoo.se

GR sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla. Om jag vinner väljer jag någon av de fina vimplarna.

gorilla.syr@gmail.com

http://gorilla-syr.blogspot.com/

Anonym sa...

2 st Idrool/dregglisar skulle JAG vilja ha om jag har den stora turen att vinna!!
anki_karlsson@hotmail.com
((HAR tyvärr ingen blogg!!))

Lingon och lime sa...

Om jag hade turen att vinna skulle barnen få välja var sin mössa eller scarves - otroligt läckra modeller på mössorna och härliga tyger.

www.lingonochlime.blogspot.com

Jovicar sa...

Om jag skulle vinna skulle jag välja ett vagnshjärta å en scarf....

Hoppas på tur,,,

http://jovicar.blogspot.com/2010/05/tavling.html

hottentott70@hotmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Hej, jag är med och har länkat tävlingen här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2010/may/presentkort-gobligoblise.html

Om jag har turen och vinner så kommer jag nog köpa tv vagnhjärtan :)

sara_kramer@live.com

AP sa...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która z e-mailem tutaj
wpada

wara@poczta.forward.pl

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam