fredag 23 april 2010

Tävling: Juveliasmycken

Hos Juveliasmycken.se finner du vackra, unika och personliga smycken till ett pris som passar de flesta! Butiken drivs av Julia Berg och alla smycken som säljs gör hon för hand.

I denna tävling har du chansen att vinna ett namnsmycke till ett värde av 200 kronor!

Juvelia Smycken 01
Jag tävlar om ett valfritt namnsmycke (värde 200:-) från Juveliasmycken.se.
Delta hos Agnes du också!

För att delta i tävlingen:
Lämna en kommentar i detta inlägg med namn, mailadress, eventuell bloggadress och berätta vad du skulle välja för vinst från Juveliasmycken.se. Om du vill länka till tävlingen så vore det jättegulligt, men det är inget måste.

Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas fredagen den 7 maj klockan 21:00! Lycka till allihopa!

87 kommentarer:

HANNAH sa...

Självklart skulle jag välja ett namnarmband "MAya" med mina två guldklimpars namn!!!
Hoppas på vinst den här gången!!
Fin blogg du har tittar in då och då!!!
Kram Hannah

Livet i träsket sa...

Jag är gärna med och vill gärna vinna smycke Sofia med hjärta. Titta gärna in hos mig, har en tävling på gång som slutar 25/4.
Kristina Taimi
k_taimi@hotmail.com

Unknown sa...

Hej!

Ja det var kul att vara med på radio^^

Jag vill gärna vara med och tävla också!
Jag har alltid önskat mig ett namnsmycke som halband med Lillys namn, men eftersom min kära sambo säkerligen inte kommer att förgylla ^min mors dag med det i år heller så hoppas jag på att vinna ett istället^^

Här kommer länken också:
http://ceciliatavlar.blogspot.com/2010/04/tavla-hos-agnes-om-namnsmycke.html

Ha en kanonbra fredag och nu håller jag tummarna^^

Kramar!!!

Liams mamma sa...

Åhhh så fina smycken... skulle helt klart vilja vinna ett namnsmycke, antingen till mig sj eller till en vän som tyvärr förlorat båda sina två barn!

Jessica (Liams mamma)
jessi_622@hotmail.com

Gabbies sa...

Jag är gärna med o tävlar. Om jag vann skulle jag vilja ha namnarmbandet ANNA.

Länkar så klart: http://coolatavlingar.blogg.se/2010/april/valfritt-smycke-juveliasmyckense.html

Hoppas på tur!

Nina sa...

Armbandet lily med min katt habaneros namn på hade jag valt :P

Mari sa...

Jag skulle gärna vilja vinna ett Elin-armband!

Johanna - mamma till Leia sa...

Jag skulle väldigt gärna vinna armbandet Maya med mina älsklingars namn. SÅ fint! Nu håller jag alla tummar jag kan! Min mail: johannavictoria_@hotmail.com

ida myrin sa...

jag skulle välja namnarmbandet Maya om jag vann :)

Ida Myrin - i.myrin@gmail.com

Linda sa...

jag är med!

http://lindisentavlar.blogspot.com/2010/04/smycke_23.html

jag vill vinna smycket Family ,med mina barns namn Inez och bebisen i magens namn =)

cecilia sa...

jag är med! :D

http://ceciliaaaaaa.blogg.se/2010/april/tavling-juveliasmyckense.html

Om jag vann skulle jag vilja ha ett smycke med namnet: CECILIA på :D

Lillan sa...

jag är gärna med. om jag skulle vinna skulle jag vilja ha namnhalsbandet FRIDA. har även länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/april/valfritt-namnsmycke.html

mail: litenmentuff@live.com

ha en fin helg!!

Pernilla sa...

Jag skulle välja armbandet Catja.

Har länkat här: http://pernillastavlingsblogg.blogspot.com/2010/04/smycke-75.html

pernilla.74@live.se

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/april/juvelia-smycken.html

Sandra sa...

Jag vill gärna vara med och tävla. =) Skulle vilja vinna ett armband av modell Maya. Håller tummarna. ;D

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med =)

Jag fastnade för halsbandet Frida =)

Länkat här:
http://virresblogg.blogspot.com/2010/04/tavling-slut-7maj.html

Hoppas på tur!

MAMMAFIA sa...

Jag vill vara med! Skulle välja http://www.juveliasmycken.se/produkt/Catja
Hoppas på tur =)
Kramis!
Fia, fia@mammafia.com, www.mammafia.com

ellan sa...

jag vill jättegärna vara med och tävla om http://www.juveliasmycken.se/produkt/Robin ( armband med namnet "Ellan" på )

Har länkat till min blogg:
http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/juvelia-smycken-avlsutas-7-maj.html

Mailadress: Ellinot_sur_citron@hotmail.com

Koltrasten sa...

Hej! Vill gärna ta en lott. Om jag vann skulle jag välja halsbandet Sofia. Håller tummarna.

koltrast5@gmail.com

sofia sa...

jag är med=)
o jga tävlar om halsbandet family om jag vinner! hoppas de håller tummarna.
varför jag ska vinna: jag vill vinna hasbandet därför att jag villha ett halsband med budskap som kan hjälpa mig må mitt dröm. Om jag vinner så skulle jag vilja de ska stå på brikorna, hope o familjy 2 saker som betyder väldigt mke för mig i liviet!:)

Annika sa...

Jag skulle välja armbandet "ROBIN". Detta skulle jag vilja ha namnet Nikki instansat i. Detta är då till min bror. Nikki är hans vovve ;)

Har länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/april/namnsmycke-agnes-75.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Unknown sa...

Hej, vill gärna vara med och tävla.
Jag skulle välja ett halsband med fyrstav om jag har turen att vinna.
Hälsn. Pia

J o H a N N a sa...

jag vill super gärna vara med och tävla. om jag vinner skulle jag super gärna vilja ha halsbandet family så lägger jag ditt 49 kr själv.. skulle vilja ha det med mitt namn och min killes namn. skulle ha det som en symbol för oss. egentligen vill vi förlova oss, men har tyvärr inte råd med ringar när man e två fattiga studenter. så de här skulle vara ett fint alternativ :)

jag har länkat: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2010/april/smycken-1.html#comment

anna_jusonius@yahoo.com sa...

Åhh vad kul det skulle vara att vinna ett family halsband och ha mina älsklingar runt halsen. anna_jusonius@yahoo.com

Jessica sa...

Hej :)
Jag skulle vilja vinna namnarmbandet Lily Artikelnr:
LILY-Rektangel-1
Och på brikan skulle jag vilja att det stod: Jessica
ha det bra ! :)
Mail: hondendaersaken@hotmail.com

Kimmi sa...

Jag skulle välja armbandet Catja om jag vann.

trelleborg [@] home.se

Louise sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna Ljus halsbandsklocka med ormlänk så man kanske för en gångs skull skulle kunna komma i tid :p hehe. Ha en trevlig helg. min mail är; minmail@mail.org

Hanna sa...

Jag vill gärna vara med:) skulle välja armbandet Catja om jag vann.

kestrel_91@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Om jag vann skulle jag köpa halsbandsklocka med hjärta.

Ha en fortsatt härlig helg.

Mamma Mia sa...

halsbandet sofia med namnet Greta på till namngivningspartyt

johanna sa...

Jag är med! :D
Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha: Rosa flätat armband med prinsesskronor.
Här har jag länkat dig: http://johannablubb.blogg.se/2010/april/julias-smycken.html

js-ch@hotmail.com

Cassandra sa...

Jag vill jätte gärna vinna armbandet catja, med bokstaven J på som står för min pojkvän Joakim :)

Kristin sa...

Jag skulle välja halsbandet FRIDA med mor-och-son kedja om jag vann.

Pernilla sa...

Jag är gärna med och tävlar. Om jag skulle ha tur att vinna så skulle jag välja: Maya armband

emeliewennberg@hotmail.com sa...

jag skulle välja namnhalsbandet dennis :)

Sara - Thaison sa...

Nu blir jag lite förvirrad. Trodde jag redan anmält mig till den här tävlingen?!?! Har jag det så snälla delete detta så det inte blir dubbelt.

Om jag vann skulle jag vilja ha "Frida" halsbandet med familjens namn på.

Linda sa...

Vill absolut vara med och jag skulle vilja ha armbandet Anna med namnet Wilma

Länkar det gör jag här
http://familjengranberg.blogg.se/2010/april/vinn-namnsmycke-1.html

Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Helena Nordberg sa...

Jag vill vara med och tävla.
Om jag vinner vill jag ha ett Maya-armband med namnet Majken på.
Jag länkar i min blogg www.hemmahoshelenaomajken.blogg.se

helena.nordberg@gmail.com

Rebecca sa...

vill verkligen vara med, och jag skulle vilja ha armbandet LILY med texten becca och ett hjärta i rektangel form om jag vann.

/rebecca

rebecca.anderssson@hotmail.com

länkar att jag är med i tävlingen på: http://thewayaboutrebecca.blogspot.com/

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Här deltar jag gärna o jag föll pladask för halsbandet "Family". Vet inte om det är möjligt att man får "lägga till" en slant om man vinner för det gick på över 200kr (289kr för två brickor)..om inte så väljer jag halsband "Frida" :)

Namn: Ulrika
Mail: uj_76@hotmail.com
Länk: http://uj76.blogspot.com/2010/04/tant-hoppas-pa-tur-skam-den-som-ger-sig_26.html

Håller tummarn :)

caroline sa...

Jag vill vara med och tävla. >Skulle jag vinna hade halsbandsklockan med ormlänk passat utmärkt kring min hals =)

098178@gmail.com

Helena sa...

Hej självklart vill man vara med och tävla :-) Om jag vinner skulle jag vilja ha namnsmycket Elin (armband)
Kramiz helena.strid@hotmail.com
Har tyvärr ingen blogg eller hemsida att länka till.

Anonym sa...

Skulle köpa delikata örhängen i form av bullar och tårtor :)

Maria Ö/
hatti_fnatti@hotmail.com

Anonym sa...

tja jag skulle välja halsbandet FRIDA.

mvh jimmy / grob_flyer@hotmail.com

lindet sa...

hejsan frida skulle jag välja. superfint!

kram lindet
fors_linda@hotmail.com

Lisa sa...

Hej!

jag skulle vilja vinna '' halsband med muffins ''. urgulligt halsband!

fotboll__12@hotmail.com
/Lisa !

Sara sa...

Jag är med och tävlar och om jag vann skulle jag välja namnsmycket "Catja" :)

http://warhammer.blogg.se/2010/april/tavling-4.html

Caroline sa...

Åhh jag vill vara me o hoppas turen är på min sida =)
Skulle isf välja de super fina namnarmbandet "Anna". Skulle isf ha min sons namn på ena sidan och min sambos på andra sidan.

Annmi sa...

Jag är med ♥

Jag skulle välja ett namnarmband "Maya" ...

annmi.eriksson@hotmail.com

petrapirat sa...

vill jättegärna vara med och tävla :)
om jag vann så skulle jag vilja ett halsband (kan inte bestämma mig för vilket) med Calles namn på..

qetra86@hotmail.com
www.petrapirat.blogspot.com

Cia sa...

Jag är gärna med och hoppas på chansen att vinna ett smycke som jag ska ge min dotter som fyller 25 år 6/6om jag vinner så väljer jag namnsmycket "Family" passar bra då min dotter ska få sitt första barn i höst,man kan ju lämna tomt på en så dom kan skriva dit namnet sen :-)

Här har jag länkat: http://cia-b.blogspot.com/2010/04/vinn-ett-smycke.html

CiaB@telia.com

Stina sa...

Den här skulle jag gärna vinna åt min vän som fick en svårt sjuk liten pojke i vintras...

Har länkat här:
http://fladdortvl.blogspot.com/2010/04/maj.html

Vinner jag överraskar jag henne med ett halsband "Sofia" i hjärtform med namnet Gabriel.

KRAM Stina
fladdor@gmail.com
http://fladdor.blogspot.com

sara - tävlingar, rabatter och en massa barnmat. sa...

Jag vill vara med, hade velat vinna armband Elin.

Ragnhild sa...

Åh, jag föll för "Svarta peace-örhängen" :) jättefina!


Håller tummarna!
ragnhild.winbck@telia.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med =)
Skulle välja halsbandet: Frida med text på 4 sidor...
Hoppas på tur.
Mvh Margona Strömberg
maggan_20@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Jag hoppas på att få vinna armbandet Catja med ett ingraverat S i låset.

Susanne
gotland(at)speedmail.se

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle gärna vilja delta!

Jag skulle vilja ha 'ljus halsbandsklocka med ormlänk'. Jag blev helt kär i den!

Blir väldigt tacksam och glad om jag vinner!

/ maggieho@live.se

krångligochkonstig sa...

Jag är med! ^^

http://krangligochkonstig.blogg.se/2010/may/tavling-hos-agnes-1.html

Vill vinna Kedjearmband med jordgubbe och pärlor.
Det armbandet ska jag ge till min lillsyrra som fyller år denna månad! ^^

krångligochkonstig sa...

jaha.. Priset var ett namnsmycke.. Jag trodde det var valfritt smycke xD

Men skulle nog vilja vinna denna då : http://www.juveliasmycken.se/produkt/Lily

Bloggmail : kranglig_konstig@live.se

Anna sa...

Jag är med i din härliga tävling!
Skulle vilja ha armbandet Lily :D Tack på förhand

Sara sa...

Jag skulle gärna vilja vinna ett "Frida"halsband.

sara
sosarora_11(at)hotmail.com

alexandra sa...

höll på att missa denna tävling.. hade ju varit dumt..

jag skulle vilja vinna armbandet Elin. och självklart skulle det stå Tove och hennes födelsedata på armbandet :)

jag har självklart länkat med http://axdal.se/7-maj-juveliasmycken/

kram på re alexandra

Ebba´s mamma (Angelica) sa...

Hej :)

Om jag vinner skulle jag välja armbandet "Elin" med Ebbas namn och födelsedata :)

Har länkat:
http://mideco.blogg.se/2010/may/tavling-hos-agnes-1.html

Kram,
Angelica
ahlstrom_angelica@hotmail.com
www.mideco.blogg.se

Amanda sa...

Jag vill vara med.
Om jag vann skulle jag vilja ha armband Maya med ett hjärta i med sonens namn på.

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2010/april/tavling-valfritt-namnsmycke-75.html#comment

Hoppas på tur! ♥

a-Luna sa...

Hej om jag vinner så önskar jag ett familyhalsband. Håller tummarna...

Stella sa...

Jag är med!
Hade blivit överlycklig om jag vann namnarmbandet "Elin"


stellaskoog@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med! (:
Skulle vilja köpa armbandet "lily" eller ett vänskapsarmband för presentkortet.
Kram Johanna-Sofia
tuggummitatuering@hotmail.com

Jovicar sa...

OM jag skulle vinna skulle jag köpa ett namnarmband..

hottentott70@hotmail.com

Lisa

sarah sa...

Hej jag är med :D


Jag skulle verkligen vilja vinna och då skulle jag köpa ett av armbanden som finns i läder med en bricka på där man kan skriva något.
I det skulle jag skriva min dotters födelsedatum eller namn och ge till hennes pappa till studenten som vi älskar så mycket <3

J o H a N N a sa...

oj glömde jue min mailadress.. johanna.hellberg@hotmail.com

J o H a N N a sa...

ohh jag vill verkligen försöka vinna den här tävlingen. skulle isåfall önska mej halsbandet family. har alltid viljat ha ett namnhalsband med mitt och min killes namn på, så att jag alltid kan ha han med mej :)

Carita sa...

Hej, jag skulle gärna vinna namnarmband som kallas Robin :)

Mvh, Carita
turkost@gmail.com

lina sa...

lina

linaekorre@hotmail.com
jag skulle gärna vinna armbandet "ROBIN". :)

emma lundh sa...

jag skulle vilja vinna et armband som det ska stå emma på:)
eemmalundh@hotmail.com

Erica sa...

Om jag vann skulle jag välja halsbandet "Family" med tre brickor för namnen på oss i min lilla familj!

Här har jag bloggat:
http://flatcoated.bloggagratis.se/2010/05/05/2931296-tavlar-hos-agnes-om-200-kr-hos-juveliasmycken-avslutas-7-maj/

Håller tummarna!

Erica

Erica sa...

glömde förstås epost-adressen ;-)

Som ska vara erica@stocksjo.se

Cicci sa...

Jag har nog otur i spel, men tur i kärlek, men försöker mig på det ändå! Men OM jag så skulle lyckas vinna så skulle jag vilja ha armbandet Catja med ett B på.

Länkade till sidan i min blogg. :)

ciszi@hotmail.com

Ylva sa...

Jag skulle vilja vinna de svarta peace-örhängena :)

kram
choklad@gmail.com

frederica sa...

Åh va jag skulle vilja vinna ett namnhalsband :)
-håller tummarna-

evamar sa...

Favoriten är Elin. Om jag vinner väljer jag två datum att gravera in.

PS. http://evamar.blogg.se/2010/may/namnsmycke-7-maj.html

Annica sa...

Jag skulle vilja vinna "Catja" skulle vilja gravera in T som Tindra.

bloodsband@live.se

Favolosa sa...

Jag har beslutsångest.. :) Jag skulle väldigt, väldigt gärna vilja vinna antingen halsbandet Sofia med min mans namn eller armbandet Anna med vårt bröllopsdatum. Det skulle vara mysigt att alltid bära ett kärleksbevis till min käre sambo! ;)

Anonym sa...

hej hej!
skulle välja smycket Frida om jag vann. supersnyggt!
martina_holst@hotmail.com

Isabelle sa...

Hej! Jag tävlar gärna. Om jag skulle vinna vill jag ha armbandet Maya med ett hjärta. Det skulle stå I♥M =)

Tova sa...

Jag skulle välja halsbansklockan med ormlänk:
http://www.juveliasmycken.se/produkt/Ljus-halsbandsklocka-med-ormlank


håller tummarna! :D
ectricgirl@yahoo.se

malin sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med! Skulle jag ha turen med mig skulle jag välja armbandet Maya med ett hjärta, T som i Theo!

Länkar också så att fler hittar hit på: http://theotott.blogg.se/2010/may/namnsmycke.html

Nu håller jag tummarna! Ha det bra så länge!
Kramar Malin (mr22ga@hotmail.com)

Karin sa...

Ojoj, vilka vackra smycken.
jag skulle vilja vinna Hanna,(Namnörhängen med hjärtan.).De skulle jag ge till min dotter, som bor i U.S.A.Åh, vad jag hoppas nu...:)

det skulle stå följande text på örhänget;
Johanna
♥ David .....på det ena örhänget och

David ♥
johanna .....på det andra örhänget.

bara att hålla tummarna nu då. Har aldrig gjort sånt här förut.
kram/ karin
karin.claesson@comhem.se
http://karin-bildredigering.blogspot.com/
http://karcla.blogspot.com/

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam