torsdag 8 april 2010

Det hemliga paketet

IMG_2215 
LouieLouis-heldräkt och Nova Star-hood från MinPluddeVutt

Idag har jag fått två härliga paket på posten. Det första var det hemliga paketet från Ida på MinPluddeVutt som jag vann hos Tant Ulrika i veckan. Vad fanns det för kul i paketet då? Jo, den supersnygga hooden “Energy Blue” från Nova Star! Det var kärlek vid första ögonkastet kan jag tala om. Sen hade hon också skickat med den urcoola heldräkten “Carl Motor” från LouieLouis. Underbart. Verkligen det perfekta hemliga paketet. Tusen tack!

Vad fanns i det andra paketet? Det får ni se lite senare!

6 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Men JISSES vad fina saker du fick!! Ja jag är MKT avis :)

Kram

Carolina sa...

Åh så fina saker :) kram

MADELEINE sa...

åh, den bodysuiten vill jag med ha!! Vilket paket :-D

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

SNYGGA kläder du fick!
Huvtröjan har Edvin också, o jag håller med om att det är sann kärlek man känner när man ser den :)

Nu blev jag riktigt nyfiken på vad som fanns i det andra paketet ;)

KRAM

Denise sa...

sjukt fint :D

Helena sa...

Jätte fina saker du vann!!!

Ha en trevlig helg!
Kram Helena

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam