fredag 2 april 2010

» årets första grillkväll

Vi är hemma igen efter en supertrevlig kväll hos Nadde och Jörgen. Även Eve, André och Nemo kom! Det bjöds på grillat kött, massa goda tillbehör och så hade vi med oss tzatziki. Jag kan inte äta grillat utan det, ett måste! Efter middagen satt vi i kvällssolen på verandan och kalasade på kladdkaka, snackade och hade det mysigt. Pojkarna hade också skoj såklart, Nemo är väldigt kärleksfull mot Liam och vill gärna klappa och gosa med honom. Sötnosarna!

IMG_2033IMG_2039IMG_2042IMG_2047IMG_2052IMG_2054IMG_2055IMG_2056IMG_2061IMG_2070IMG_2072IMG_2087

När Eve, Nemo och André gått hem till sig fortsatte myset i soffan där det åts chips och så tittade vi på Solsidan. Liam var jättetrött och somnade i min famn ganska snart så även vi fick bege oss hemåt. Han åt lite kvällsmat och sen somnade han in direkt, helt slut efter den långa och roliga dagen!

6 kommentarer:

Linda sa...

vad härligt med grillat!

bagerskan sa...

Godmorgon och god fortsättning på påsken! Hoppas allt är bra med er och att du mår bättre nu, tråkigt att vara sjuk.
Vore kul om du kunde komma på mitt O-råa-party söndagen den 11 april, kl. 18! Det är tyvärr sista chansen, sen ska hon sluta ha sånna partyn och det finns ingen annan i området Kalmar/Nybro.

Det skulle även vara kul att få ihop en föräldraträff igen, länge sen vi sågs allihopa sist!
Nej, dags för frukost!

Kram kram Karin

Therese sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Håller med om Tzatzikin. Om det kniper så kan jag äta bara av den :)

Nadine sa...

Hahaha bilden på Andre är juh sååå bra:D

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥ sa...

Gott med grillat, o det lät inte alls fel att sitta ute i kvällssolen o äta kladdkaka :)

Hoppas att denna dag blir lika bra!
Kramar

Plutten sa...

Åh, så underbart med första grillningen! När jag var ute med hunden idag så kände jag doften av det...snacka om att man blev suuugen! Förresten, glad påsk på er:)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam